Okay det vil jeg prøve🙂
Det var godt nok mig selv der købte den. Efter at have læst lidt rundt på nettet. Og efter hvad jeg fandt frem til så var der meget delte meninger vedr. den PSU ☹
Jeg skriver igen i morgen hvis det ikke hjælper noget.
Tak for hjælpen indtil videre🙂
Så er jeg kommet hjem og har fået sat den gamle PSU i
og nu kører min pc igen.
Jeg prøvede først at tage alle stik ud og sætte den i igen uden resultat på Corsairen, jeg fik også en ven til at prøve at måle volt, som forslået i #9 og ingen udslag.
Så der er hvis ikke andet at gøre end at kaste den tilbage i hovedet på Proshop.
Jeg skal lige hører med hensyn til RMA sager, er der mulighed for at jeg kan vælge en anden PSU i stedet for den jeg har nu??
Okay surt ☹
Er lige ved at oprette RMA´en nu og har skrevet at jeg gerne vil have en anden PSU da denne ikke er af ordenlig kvalitet.
Så må vi se hvad der sker. Og håber at de kan finde fejlen så de ikke bare sender den tilbage til mig, med besked om at jeg skal betale for testen.
Så er jeg kommet hjem og har fået sat den gamle PSU i
og nu kører min pc igen.
Jeg prøvede først at tage alle stik ud og sætte den i igen uden resultat på Corsairen, jeg fik også en ven til at prøve at måle volt, som forslået i #9 og ingen udslag.
Så der er hvis ikke andet at gøre end at kaste den tilbage i hovedet på Proshop.
Jeg skal lige hører med hensyn til RMA sager, er der mulighed for at jeg kan vælge en anden PSU i stedet for den jeg har nu??
Skal du nok ikke regne med når det er proshop vi taler om.
De vil nok bare stikke dig en CX igen.
Du kan jo tage imod den og gemme den som back up eller bruge den som papir vægt eller noget.
Eller sælg den på dba eller noget.
Satte EVGA SuperNova G2 ind i både 750W og 850W 😉
Så må vi se hvad de siger 😀
Okay det skal jeg huske, hvad med dem der hedder RM fra Corsair?