Er der krav til man kan skrive artikler, eller har i en form i følger. Tænker her mest på at de fleste test osv ser ret ens ud, der bliver bare skiftet lidt ud i tallene osv.
Kunne godt være meget fristet, men skal bruge en til at rette for mig øv. Jeg er en smule ord blind, er ellers på FP så har et par timer til overs. 😕
Kan jeg søge. 😳
Ku da være interessant at prøve, men hvor meget tid skal man ku ligge i det før man kan komme i betragtning til jobbet?
Ku da være interessant at prøve, men hvor meget tid skal man ku ligge i det før man kan komme i betragtning til jobbet?
Hvor specifikt kan man søge?
Jeg har primært personlig fokus på små produkter. Dvs. laptops, itx produkter, små systemer osv., men det kunne sagtens også være mus, keyboard, headset, SSD osv.
Er det muligt?
Jeg kunne da godt være fristet til at ansøge som tester af mobo's o.lign., men da jeg kun har en i7 4790K, så kan jeg jo kun teste mobo's med socket 1150, og jeg har desværre ikke råd til at indkøbe en CPU til hver af de sockler der er på markedet, ram, psu osv, og det betyder jo så desværre jeg skal adskille min egen PC hver gang der er et socket 1150 mobo til test. ☹
Computer har ellers været min hoved interesse siden der engang for LÆÆÆÆNGE siden udkom en "datamat" der hed Vic20, og jeg har passeret 200 hjemmebyggede PC'ere (ikke til mig selv allesammen naturligvis)
Hvornår skal en eventuel ansøgning senest være afleveret for at kunne komme i betragtning?