Superbruger
Tilføjet:
18-08-2015 09:49:34
Svar/Indlæg:
419/47
Hej,
Jeg har et problem med min iPhone 5 og før nogen disser mig og at eje sådan et æbleprodukt, er det en telefon jeg har vundet for 3 år siden. Og fik den erstattet sidste år.
Nå men til sagen, jeg har det problem at jeg ikke kan "søge" efter mine kontakter, hvis jeg f.eks. skal ringe til dem eller skrive en sms til dem.
Det jeg kan gøre, er at finde dem under Beskeder og trykke på kontakt ikonet for så at kunne ringe til dem.
Det er sgu da pisse irriterende og da slet ikke meningen med det hele..
Jeg fik en stor FED fuck finger fra Apple-Support, jeg kunne købe en support aftale der varer i 30 dage, hvor de MÅSKE kunne hjælpe mig. Ellers måtte jeg google mig frem til hvad der kan være galt. Fuck en ringe service!
Jeg har prøvet en factory reset og så hente kontakter fra iCloud = samme resultat.
Det samme, at mit batteri er fucker dårligt, det kan vise 20% og så efter 2 minutter viser det 8% og så dør den.
Andre gange så stiger batteriet fra 4% magisk til 33% så snart lightning kablet er kommet ind i telefonen.
Hellere ikke her kunne Apple hjælpe, da min telefon ikke er rammet af så en "alvorlig" fejl at det skulle skiftes.
Enten skal jeg selv skifte det, eller også skal jeg aflevere den hos Telenor, da jeg har BiBob som operatør.. wtf!?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Vichy d. 18-08-2015 09:51:14.