Hvorfor koeber du ssd pga daarlig omtale paa nette? jeg ville da koebe dem der har god omtale 🤣
Er der nogen der kan bekraefte fra en paalidelig kilde der ER en forsegling til stedetog det ikek bare er hevet ud af popon hos "sagkyndig" det er tit set de sagkyndige ikke er helt inde i tingene.
f.eks havde vi en sag med en sagkyndig der mente vi havde saoglt en forkert pc pga dne kun havde 512mb ram. ( han havde ikke tge stillings til koebs dato) ig vi var aansvarlig for fejl instalelr windows ( windows var ikke koebt eller installer af os).
Efter vores svar maatte fobrugerjkklageanevnet og sagkyndig paent aede deres stilling i sig igen.
saa min tillid er ikke saa stor til de "sagkyndige" da de tit gaetter lidt rigeligt.
dårlig samlet tv/monitorHvordan er tordenfluer i dit TV Samsungs skyld ?
Hvordan er tordenfluer i dit TV Samsungs skyld ?
jamen det lød det da lidt sjovt hvis man bare læser det ud i et.
Jeg skal ikke udtale mig om deres service. jeg stiller mig blot lidt skeptisk til forbrugestyrelsen erklæring. da det tit er set af de sagkyndige ikke har en reelt forståelse for hvad de laver og digter lidt frit.
Jeg har ikke hørt der skulle vare en forsegling. dermed ikke sagt der ikke er. jeg kunne bare godt tænke mig lidt tekniske indsigt i det for at finde ud af om det reelt er en fabriks fejl eller ej. eller om det er baseret på endnu en "sagkyndigs" digterier. I sa fald det er, vil jeg give samsung ret i at tordenfluer jo i sig selv ikke at et problem fabrikken kan styre.