"Microsoft's mest elskede system, windows 95, fylder 20 år idag, vi kigger tilbage"
Nej, TechRadar kigger tilbage, I oversætter og linker billeder.
Der er forskel på at citere en vigtig nyhed eller henvise til reviews, og at direkte kopiere en hel kronik og oversætte til eget sprog.
Der er helt sikkert lagt meget arbejde i at oversætte, men find da på en spændende hyldest selv hvis der skal hyldes og fejres, det andet her er da lidt fedtet, er det ikke?
#7 Jeg har oversat den og lagt den op, netop fordi jeg finder den spændende og som en tur ned af memorylane.
Jeg ligger INGEN steder skjul på at det er taget/oversat fra techradar.
Hvis du har tiden til at skrive kroniker som denne, så meld dig endelig under fanerne igen, for jeg har hverken tiden eller det menneskelige overskud til at kunne lave sådanne artikler.
Hehe ja det er mange dejlige super fede minder man har fra dengang 😀 om 4 dage er det 19 år siden jeg fik min første PC med 95 på og det var selvfølgelig en kopi 😳 🤣 kun fordi jeg skulle spille Duke Nukem 3D
PS. det bliver desværre aldrig lige så sjovt som det var dengang, sidst i 90'erne og starten af 00'erne
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 25-08-2015 09:19:52.
Windows 95 SR2 - bedste windows ever. Man kunne have så mange driver rester liggende fra alt muligt med alligevel fungerede operativ systemet upåklageligt.
#2 dengang overclockede man sin S3 trio "gpu" ved selv at udregne forskellige mutiplier og skulel afgive 6-8 forskellige vardier of haabe paa man regnede rigtige til hvad slut frekvense ville blive.