Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2015 18:02:19
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg har været nede i dag for at købe Metal Gear Solid, men både i Fona og El-Giganten, bliver jeg mødt af spil som er pakket ud af deres foile, disk fjernet, samt manual, og et kæmpe klister mærke smidt på fronten.
Jeg spørg begge steder, om de har nogen ude bagved som stadig er folie pakket, og svaret er begge steder nej.
En ting er at det i mit hoved, gør at spillet er brugt, en anden ting er, at i følge købe loven, så kan de sælge mig spillet, jeg kan teknisk set gå om bag i køen igen, og få afvist mit ønske om at retunere varen fordi emballagen er brudt. Nu siger jeg ikke det ville ske, men teknisk set, så har nu loven på deres side.
Jeg spurte så pænt i Fona, hvorfor de pakker dem alle sammen op.
Han siger, eller bliver de ståjlet. På dette tidspunkt gad jeg ikke gå tilbage til hylden, og hive en 6 til 8 spil ned som stadig var folie pakket, men ud af det 15 Metal gear solid som stod fremme, så kan jeg bestemt ikke forstå problemet.
Hvorfor ikke sætte et frem på hylden, og så å en vil købe, så vader man ud og tag et folie pakket spil, hvor alt er sun shine og lækkeret?
Det korte af det lange er, er jeg den eneste som sætter pris på glæden ved at rive folien af sit nye køb? Er jeg den eneste som kender nok til købe loven, til at vide der ligger potentiale for at snyde kunder her?