Alt lyder godt også Fractal , og JA tak til #3 - kan godt vente 1-2 uger på et feedback Starter ud med at køre det op i mit gamle Store Antec 1200 - "gigantos". Og vil så flytte det hele over på en gang
Mangler også et godt forslag til en PSU da min Enermax Galaxy 1 kw nok er for lang til de fleste m-atx kabinetter ? (22 cm !)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af animal-mik d. 03-09-2015 17:43:46.
bmwnp - er der plads til et GTX 580 med hardisk holder i - eller skal den øverste ud ?. Den nederste kan ikke komme ud ? - giver det ikke problemer hvis man vil køre SLI ?.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af animal-mik d. 17-09-2015 12:00:24.
bmwnp - er der plads til et GTX 580 med hardisk holder i - eller skal den øverste ud ?. Den nederste kan ikke komme ud ? - giver det ikke problemer hvis man vil køre SLI ?.
Sory jeg have glemt alt om jeg skulle vende tilbage til dig.
Jeg blev færdig med den PC til min mor men jeg fik ikke taget fotos efter den blev færdig men jeg tog nogle fotos undervejs.
Det er et ganske udmærket kabinet men du får dog kun 1x 140mm blæser med så det er grunden til Phanteks Enthoo Pro M koster så lidt.
Som du kan se så er der masser af plads dog kun til 1x SSD og 2x HDD ud af kassen hvis du vil have plads til flere så skal du købe mounts som extra tilbehør fra Phanteks
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af shilka d. 17-09-2015 12:46:43.