Tjek "And they are us" serien af Patrick McClafferty og Admiral Who af Luke Sky Wachter (vist ikke hans rigtige navn) :)
E. R. Mason har også skrevet en del og noget af det kan du endda hente gratis på Amazon.
Andy Remic har skrevet en sci-fi-pulp-agtigt 4-bogsserie der overordnet hedder "combat-k".
WarMachine, BioHell, Hardcore og CloneWorld. Tager man dem med den fantasi, der ligger bag er de værd at læse. Endog forholdsvis billige på amazon.co.uk
James A.S.Corey serien "of the Expanse". 5 bogsserie. Storslået sci-fi
en hurtig én at læse af Steven Erikson ( læs de fantasybøger han har skrevet. De er fænomenale). "Willful Child". En stor hyldest til StarTrek og indeholder en del humor. Jeg nød den
den første bogserie jeg nævner "combat-k" er netop military sci-fi. Om det så er NOK military sci-fi er så op til dig
Åbn iBooks og læs nogle sider. Der gemmer sig mange gode timer i de bøger efter min mening
#16 Underligt, men nu handler jeg så mest ebøger til min Kindle i dag og på den måde vil de i hvert fald godt sælge dem. Havde ikke bemærket at der kunne være forskel alt efter om det er papir eller ebøger.
Heh ja 🙂
Prøv at kigge i brugtbogsmarkedet der er det klart billigere. Og god kvalitet i de fleste tilfælde. Købte coreys første fire bøger 'brugte' og de var spritnye
Gå efter dem hvor amazon er det firma der følger op på/leverer ordren, er over 90% rating og leverer til Danmark. For det er ikke alle der gør det desværre