Jeg har lige opdateret min bios, hvilket gik nemt og hurtigt 🙂 jeg overclockede den så bagefter og nu er jeg så rendt ind i et problem. hver gang jeg tænder min computer går der 3 sekunder og så slukker den. der når ikke at komme fejlkoder fordi den slukker inden, jeg har slettet mit oc men det hjælper ikke. nogen der kender en løsning? :)
Hej igen, har lige rettet nogle oplysninger under mit setup :)
Jeg har ikke reset cmos, kan man ikke gøre det ved at pille batteriet ud?? jeg har efter at have opdateret bios prøvet at overclocke, dog kun til 4 ghz hvilket, jeg har nulstillet igen.
Tag strømstikket ud af maskinen, vent 15 sekunder, flyt jumperen fra ben 1 og 2 til 2 og 3, vent 5 sekunder. Flyt den tilbage igen og start maskinen op. Sæt indstillinger til optimized/safe og begynd forfra med dit overclock.
Det er bare om det er bios update ged eller pga. oc, hvis det bare er dit oc og du ikke har givet for meget V så skulle en clear cmos hjælpe dig. Hvis du vil oc så kommer du nok til at skulle clear cmos nogle gange så se mobo info omkring jumper så du hurtig kan clear.