Folk der vil spille Serious Sam?

Gaming d.  10. september. 2015, skrevet af shilka
Vist: 757 gange.

shilka

Overclocker
Tilføjet:
10-09-2015 13:46:25
Svar/Indlæg:
1395/12
Mig og en ven er begyndt og spille Serious Sam serien i co-op efter som der ikke er nogle af os der har spillet det siden det udkom på Steam.

Men vi have en tanke med at prøve og spille det med mere end bare os 2 og så sætte sværhedsgraden op på det højeste og så prøve og gemmenføre det.

Nogle der kunne være frisk på det?

Kræver så at man ejer Serious Sam the first and second encounter og nr 2 og 3 på Steam.
mangekyo

Superbruger
Tilføjet:
10-09-2015 14:17:25
Svar/Indlæg:
516/11
Uanset hvad, ikke giv monstre mere liv baseret på antal spillere 🤣 Det har jeg prøvet med 8 spillere inde... intet døde - eller jo, det passer ikke, monstre døde ikke, men os andre gjorde konstant 😀

Don

Elitebruger
Tilføjet:
10-09-2015 14:33:19
Svar/Indlæg:
644/8
Jeg er med på en enkelt aften eller to.
Tror jeg har samtlige SS spil, købte en pakke for et par år siden.

shilka

Overclocker
Tilføjet:
10-09-2015 14:35:33
Svar/Indlæg:
1395/12
Så langt er vi slet ikke kommet endnu, vi leder stadig efter nogle der gider spile det.

Skal også siges vi har planer om at spille det i en køre, så det tar nok ca 3-5 timer for first encounter og nok ca det samme for second encounter.

Lige en ting jeg glemte og sige min ven har sin egen youtube lets play kanal så alt hvad der bliver spillet og sagt bliver lagt op bare så det er sagt.

Vi spillede the first and second encounter i går og i forgårs men af en og anden grund så var der ikke lyd på first encounter så den slettede han.

Han ligger nok vores spil af second encounter op senere i dag eller i morgen.

kibasnowpaw

Newbie
Tilføjet:
10-09-2015 15:34:18
Svar/Indlæg:
2/1
For folk der er interesseret er velkommen til af add mig på Steam eller Skype eller kan tjekke min youtube kanal ud

Steam: thehentaizone (Kiba Snowpaw)
Youtube: The Danish Furry Gamer.

shilka

Overclocker
Tilføjet:
10-09-2015 16:30:59
Svar/Indlæg:
1395/12
Skal så lige siges at det er kibasnowpaw der er min ven og ham der filmer så det er ikke en spambot der lige kom ind i den her tråd.

shilka

Overclocker
Tilføjet:
11-09-2015 00:04:32
Svar/Indlæg:
1395/12
Vi er lige gået i gang med at spille Serious Sam 2 og OMG det spil stinker for hårdt!!!

Det er mere eller mindre uspilbart da det lagger og glitcher så meget.

Vi har flimet vores spil men vi dropper nok og ligge det på youtube, vi laver nok en worst SS2 glitches video ud af vores gameplay.

Hvis vi skal spille co-op så bliver det i hvert fald ikke i Serious Sam 2 ikke medmindre vores keyboards skal overleve den aften.

Håber Serious Sam 3 er bedre det kan umuligt være dårligere.

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2015 01:54:01
Svar/Indlæg:
4222/223
det er kun serious sam first og second encounter der er sjovt