Hej er der nogen der ved hvor i danmark at det kan lade sig gøre at anskaffe noget gammelt hardware fra år 2000 eftersom jeg går med Drømmen om at bygge sådan en Retro pc op på enten et P3 setup eller et amd athlon Thunderbird setup.
Jeg har en hel del gammelt halløj, agp kort, socket a bundkort(tror jeg), socket a cpu'er og ddr1 ram, hvis jeg får tid over weekenden, kan jeg lige rode kasser og andet igennem og se hvad jeg har :)
Jeg er ret sikker på jeg har nogle t-birds til at ligge, og hvis du er rigtig heldig har jeg et Abit bh6 (kongen af p2/p3 bundkort) Ser lige efter i morgen.
Så siger jeg mange tak for hjælpen har fået skrabet flg til mig
Asus P3B-F Købt herinde Intel Pentium 3 450 mhz Købt herinde 4x256 mb sd ram regner med at pille 3 af stængerne ud Powercolor 3dfx voodoo2 12 mb havde min far liggende Matrox MG G100A Yamaha lydkort Købt herinde Seagate 40 gb købt på miljopc.dk Codegen 300 watt psu LC Kabinet Købt fra nyt
Lige et hurtigt spørgsmål. Gør det nogen forskel om jeg bruger mit Matrox G100a som det primære kort eller bør jeg på sigt anskaffe mig et Riva tnt2 med eks 16 mb ram istedet
Hvis at der alligevel bliver tilføjet 1 eller 2 voodoo 2 kort