Grunden til du får 5 års garanti er de har sat en CPU i overclocket den og så stress testet bundkortet i lang tid (kan ikke huske hvor lang tid) og hvis den ikke slukker så sælger de den som en black edition.
Syndes bare det er meget og betale 1200-1400 kr extra for 3 års extra garanti.
Undskyld jeg bryder ind her, håber det i orden 🙂 men er der nogen nævneværdig forskel i gaming (1440p) med en 3570k vs 5820k eller er det tosset at opgradere? Grafikkort der bruges er et Asus GTX 980ti Strix OC 🙂
Undskyld jeg bryder ind her, håber det i orden 🙂 men er der nogen nævneværdig forskel i gaming (1440p) med en 3570k vs 5820k eller er det tosset at opgradere? Grafikkort der bruges er et Asus GTX 980ti Strix OC 🙂
Spil bruger næsten ikke CPU mere så det gør næsten ingen forskel at gå fra en 3570K til en 5820K, det ville faktisk bare være spild af penge så behold din 3570K.
Kommer an på hvad PSU du har i forvejen (oplyser du ikke) men jeg ville bare købe et GTX 980 Ti mere og så sige det var det.
Måske en større SSD hvis du altså overhovedet har en SSD?
#1 du har ret i at der ikke er meget prisforskel. Men hvad jeg lige har kunnet se inde på den langsommeste side, edbpriser, så er x99 lidt dyrere end z170(set ud fra samme mærke)