Ja det er så fucked!
Jeg har en Skoda Felicia (på 7. år, er så glad for den, første bil), i den har der engang siddet en radio fra REMA1000 til 199,- men den blev stjålet. Heldigvis havde jeg ikke låst den ene dør, for det havde da været kedeligt at få smadret en rude for en skod radio..
Men idioten havde så prøvet at stjæle bilen (hvem fanden gider rende med sådan en skod bil!?!?!?!) så det skulle laves, det blev heldigvis kun 1100 for en ny tænding hos Skoda i Odense ❤
Og her 1/8-2015 stoppede jeg en sigøjner i at være i gang med at stjæle min radio på P-pladsen ved den Netto jeg bor ved. Desværre var jeg næsten lige vågnet og havde juice i hver hånd, men stod og råbte hvad fanden han lavede. Så spillede han dum og råbte "MIN BIL! MIN BIL!" wtf din nar. Jeg smed en juice i hovedet på ham da jeg skulle fiske min telefon frem. Men væk var han, politiet sagde så det var en god ide jeg ikke var løbet efter ham. Da de ikke operere alene..
Seriøst jeg er så træt af de sigøjnere (undskyld hvis jeg støder nogen) men det er ikke første gang de laver ballade her hvor jeg bor... ☹ 😕