Ny Bruger
Tilføjet: 22-09-2015 21:00:19
Svar/Indlæg:
4/1
Hey, bliver ved med at blive fucket op af min computer.. Når jeg sidder og gamer, så lige pludselig ud af ingen ting kan den finde på at vise sort skærm og så skifter den til en anden farve. Er låst fast efter dette sker kan intet gøre, og der kommer ingen mislyde fra computeren.. Sidder bare fast og er nød til at trykke på reset knappen. Dette sker også nogen gange hvis jeg alt+tab ud og ind i spil.
Har skiftet stort set alle dele i min computer og formateret den, har kørt spil i window mode og skiftet DVI-D kable.
Jeg bruger Nvidia experience for at holde min driver updateret.
Her er nogle billeder så i kan se hvad den fortager sig den skide computer når den lever sit eget liv.. :S - http://imgur.com/a/PEDzE (Det kan også være orange farve..)
Skærm : Phillips 272G5 27" 1Ms 144MHz Windows 10 Home 64bit (Den gør det stadigvæk selvom jeg har opdateret til windows 10) CPU: Intel Core i5 4670K 3.4GHz socket 1150 Bundkort: MSI z97 Gaming 5 Grafikkort: Nvidia GeForce GTX 770 2GB HardDisk(e): 2x Samsung Evo 840 250GB (De køre seperat hver for sig en med Windows og en med Spil)
Min 770 sendte jeg ind for nok 8 måneder siden og fik svar tilbage at der ihvertfald ikke var fejl med den.. Men det kan selvfølgelige have ændre sig til nu
Min 770 sendte jeg ind for nok 8 måneder siden og fik svar tilbage at der ihvertfald ikke var fejl med den.. Men det kan selvfølgelige have ændre sig til nu
Den er ikke noget særligt så det kan muligvs være den der er noget galt med.
Lyder også for mig som et døende grafikkort. Du kan eventuelt prøve at tage grafikkortet ud og bruge IGPU'en, (i dit bundkort) for så at se om du oplever det samme.
Ny Bruger
Tilføjet: 22-09-2015 21:50:48
Svar/Indlæg:
4/1
Men mange tak for de mange svar!! Det er første gang jeg prøver denne hjemmeside og det tror jeg helt sikkert jeg vil igen hvis jeg endag har en andet problem! :)
GeForce experience gav mig problemer. Prøver med et par måneders mellemrum at give det en chance mere. Men indtil videre har ingen af deres nye vers. kunnet fixe mine crasch. Samtidigt melder min venner tilbage at deres "klippe stabile" Windows 10 Måske ikke er helt perfekte. Såååååå GeForce experience + Win 10 :no:
1. Titel er total infomations loes og er kanditat til mest intetsigende titler paa hwt.dk.
2. Har skiftet stort set alle dele i min computer. Hvilke informationer kan jeg aflaese af dette? absolut ingenting. Storset alle betyder ikke alle og intet specifict om hvad der er skiftet. Saa jeg skal alligevel vurder alt udstyr igennem det det lige netop kan vaere den del du ikke skiftede. En liste over skifted ustyr havde varet paa sin plads. eller undgaa helt at bruge tiden pa at skrive dette.
Bare to tip til at hjaelpe dig til at faa hurtiger hjaelp naeste gang.
Ny Bruger
Tilføjet: 23-09-2015 15:23:11
Svar/Indlæg:
4/1
Hey, jeg satte min fætters gtx i Igår. Og havde ikke noget problem de sidste par timer inden jeg gik i seng. Men prøver lige et par dage mere med det her og ser om det bliver ved med at kører uden fejl :)