google maps i iPhone - hjælp ønskes

Apple d.  23. september. 2015, skrevet af Burgurne
Vist: 1235 gange.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2015 16:05:28
Svar/Indlæg:
5874/1287
Davs.
Jeg benytter Google Maps i min iPhone, og har (desværre) brugt muligheden for at gemme steder under "Mine Steder". Nu er der så mange gemte steder, at det er uoverskueligt, og en stor del af dem skal jeg aldrig bruge mere. Men hvordan hul.. sletter jeg de steder igen, som jeg ikke skal bruge?

Jeg har læst under "Tips og Tricks" -> "Gem et sted, og find det senere" -> "Fjern et gemt sted".

Der står, jeg skal vha sidemenu'en så jeg kommer til funktionen "Mine Steder". OK.
4. Tryk på et sted, du ønsker at fjerne fra dine gemte steder. OK
5 Stryg opad på stedinformationsarket. (Hvad er det? Hvis det er det ark der kommer i bunden af iPhonen, så er næste punk ikke tilgængeligt)

6 Tryk på "*" for at fjerne det fra dine gemte steder.

Well, de eneste 2 steder der er en sådan stjerne, som så også kan bruges til at fjerne en adresse er ud for HJEM og ARBEJDE, men ikke ud for alle de mange gemte steder jeg selv har gemt.

Er det mig der er dummere end en dør uden håndtag, eller kan disse gemte steder ikke slettes igen? 😳
Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2015 17:35:06
Svar/Indlæg:
3385/80
https://productforums.google.c... #!topic/maps/3relEDl6hjc

(Hwt smadrer linket, så du må selv lige sætte det sammen)

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Die_Happy d. 23-09-2015 17:35:30.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2015 19:02:50
Svar/Indlæg:
5874/1287
OK, tak for hjælpen. Det må være en oversætter fejl i Ios9, eller i googlemaps. Når jeg gør som beskrevet kommer der en gul stjerne frem, hvor der står GEMT. Hvis jeg så trykker på den, så slettes punktet!!! Og ordet ændres til GEM.

Nå ja, bare man ved det 😉

Mange tak for hjælpen 🙂