#1 De skriver i artiklen jeg linkede til den først kommer i handel dec måned ☹
#9 Hvorfor kan jeg ikke finde den andre steder end der?
Heller ikke på ASUS' egen side?
Kan heller ikke forstå når de skriver et GTX 700 serien kun understøtter 120hz? Er det i 1440p eller hvad?for der er da flere der kører 144hz i 1080.
#9 Hvorfor kan jeg ikke finde den andre steder end der?
Heller ikke på ASUS' egen side?
Kan heller ikke forstå når de skriver et GTX 700 serien kun understøtter 120hz? Er det i 1440p eller hvad?for der er da flere der kører 144hz i 1080.
Fordi den ikke er udkommet endnu og ikke kommer før dec.
Spørger lige dumt her. Havde den udgave med TN panel og 144 hz G-syng. Følte bare at den panel var bare meget plastik agtigt og billig. Fx gik fra Samsung og der vsr sådan en lidt dyrer panel i den vsr ikke mat og plastik men det vsr mere glas agtigt. Den Asus jeg havde den panel var underlig fx da der vsr lyse baggrunde så var der sådan noget glimmer agtig på skærmen lidt ligesom når din smartphone har fedtet skærm og det glimmer sådan havde min Asus og lige meget hvor meget jeg gjorde det rent så var overfladen det samme. Mit spørgsmål er IPS udgaven er det os sådan en kedelig panel plastik agtigt som Den Jeg havde eller har den mere som skindene overflade ?
#32#31
Hvilken "version" eller revision har din skærm?
Har du allerede talt med Asus om det? Og de vil ombytte med ny skærm?
Beg aflevere min gider ikke have den. Den har 2 små sorte prikker pixel fejl bitte små. Og 2 hvide . Asus skriver at tolerancen ligger på 5 pixelfejl. Der var os en rids på rammen da jeg modtog skærmen aå den ryger tilbage.