Jeg glæder mig i øvrigt til der kommer kvante computere 🙂 de skulle kunne svare på spørgsmål øjeblikkeligt efter det er stillet dvs slut med kryptering, password og digitale penge 😀
Jeg glæder mig i øvrigt til der kommer kvante computere 🙂 de skulle kunne svare på spørgsmål øjeblikkeligt efter det er stillet dvs slut med kryptering, password og digitale penge 😀
Google har en kvante computer, som de har brugt til at lave en AI med.
#11 det er et meget relevant spørgsmål du stiller Ja lyset er stærkt nok Normalt bruger man lys med et spectrum på 650 til 1380nm hvilket gør at der ikke afsættes så meget varme i kablet:
På den måde kan man skrue voldsomt meget op for styrken og det gør at der ikke er noget tab over lange stræk.
Angående vores problemer med net på fanø så er vi ikke koblet ind på Englands fiberen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Need5 d. 27-09-2015 14:32:25.
14 jeg troede bare knæk Osv gjorde ikke kunne nå over til England. Lyskilden var for svag til kunne se det over så stor en distance. Der er pænt langt til England.
Kobberkabel er strøm sender, som giver mening.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 27-09-2015 15:29:49.
#1: Lys har begrænsninger, som man ser med fibernet i Danmark. Fibernet har maksimal afstand kan sande på x antal km.
What? fordi lys fra solen har brug for et boost undervejs og alle voers fiber optiske cabler under havet er blot pure ospind? nej du er helt galt paa den
Lys ikke glad for bøjninger. Det forsinkelse på ledningen. fordi lys's hastighed er IKKE en kontant i de fleste tilfaede. Du er helt galt paa den igen.
Lys også ulempe kun kan lys kan brydes. Der er noget skygge eller blokkade kan signal ikke gå igennem. Radiobølger kan gå igennem mennesker. Korrekt det er derfor der er ledninge til at fore signal uden skygger. radioe signal bliver dog paavirket af alt andet radio boegler og er ret meget mere foalseomt og udsat for stoej. igen du er helt galt paa den. derudover kan du altid droppe et extra lysleder kabel for at opgrader en forbindelse fysisk. Det kan du ikke med radio boelger. da alle signerla kore paa "samme ledning" aka "luften".
please lad vare med at sprede den slags helt forkerte informationer til folk.
anyway saa ser artiklen ret interresant ud men jeg er skeptisk. vi blive tit love masser af ting om nye lager medier som er lige paa hjoernet men aldrig kommer ud. i 90'erne var der tale om optisk hologram lagring. og lagring medier der ville bruge almindelig scotch tape ti lat lage gigavis af data og total billigt. men intet af der kom nogensinde ud af forsogs stadige.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sven Bent d. 27-09-2015 18:28:48.