Aah lækkert
Må se om vg278HE har det.
For det var den skærm som gav mig voldsomt hovedpine.
Var dog overbevist om det skyldtes et blåligt lys den udsendte.
Havde af og til følelsen af svejse øjne efter enormt langt gaming sessioner. (lan hvor der er gamet hele natten mv)
Ellers er der Acers 34" XR341CK, 21:9, IPS, 30-75Hz Freesync, 1440x3440
http://www.tomshardware.com/re...
kun 9000kr :)
Hvis du kun skal bruge et enkelt 980Ti, så er 4K udelukket hvis du vil have gode framerates.
Asus rog Swift har ellers relativt pæne farver men det er desværre bare et tn panel.
Kende du en skærm med ips og gsync som kan køre 144hz??
Asus rog Swift har ellers relativt pæne farver men det er desværre bare et tn panel.
Kende du en skærm med ips og gsync som kan køre 144hz??
#23 ved du hvornår den udkommer og Hvad pris den ca vil stå til? Hvad med spec ifh #24
#24 fedt tak, den vil jeg lige kigge nærmere på, blir nok min nye skærm :D
#23 ved du hvornår den udkommer og Hvad pris den ca vil stå til? Hvad med spec ifh #24
#24 fedt tak, den vil jeg lige kigge nærmere på, blir nok min nye skærm :D
Det vides ikke nogle siger her i okt andre siger nov eller dec
Pris vil nok være omkring 6000 kr.
Så en video Linus lavede omkring den Acer og der var nogle ting han ikke kunne lide ved den.
Edit: Tro det var Linus men er ikke sikker? der var i hvert nogle ting på den der kunne gøres bedre og som burde være bedre til den pris.
Gasolin... du simpelthen...
daaam, ja undskyld gutter, men Shilka & Gasolin, i koster mig sku penge hahahaha :D
hvem kan leve uden sådan en lækker skærm! :O
Gasolin... du simpelthen...
daaam, ja undskyld gutter, men Shilka & Gasolin, i koster mig sku penge hahahaha :D
hvem kan leve uden sådan en lækker skærm! :O
Jeg ville stadig vente på PG279Q og reviews udkommer.
Hvad nu hvis du køber den Acer og du så finder ud af Asus PG279Q er meget bedre eller du bedre kan lide den?
Vent på PG279Q og så tag stilling til hvad for en efter du har undersøgt dem begge.