Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2015 13:11:52
Svar/Indlæg:
250/2
Gigabyte GA-Z170X Gaming 7 EU + i7 6700K @4500MHz + 2x8GB Corsair LPX3000
Jeg har 2 Samsung M.2 SM951 256GB MZHPV256HDGL-00000 Bootable i RAID0 (UEFI) Og uanset hvilket Backup / Recovery værktøj jeg bruger, kan jeg ikke se dem, når jeg vil gendanne mit OS!
Paragon, Symantec, begge se dem ikke, medmindre jeg vælger Boot (Legacy), der så udelukker RAID0 og Begge Moduler er Singler igen.
I mere end 10 år har Norton Ghost eller Symantec System Recovery været mine faste følgesvende og beskyttet mig fra eventuelle fejl der opstod på mit system der ville ende med en geninstallation af Windows, er det nu ikke muligt i fremtiden?
Dette er min første Gigabyte Bundkort, jeg forventede at gå igennem nogle problemer, nyt Windows, nyt chipsæt, nye funktioner, men jeg har mere end 20 års erfaring med PC-bygningen og Installation, at tilbringe to solide uger hvor det IKKE lykkes at give mig selv muligheden for at Gendanne fra sikkerhedskopi og tilmed en lidt fejlbehæftet USB 3.0 (kopiering af store data mængder >60GB på én gang fejler ofte) det er ikke tilfredsstillende for mig!
Jeg håber nogen kan hjælpe mig, med inspiration til hvad man kan gøre, især med Recovery situationen.