Ja ok..
Jeg har et Thermaltake Core V21 kabinet, som jeg faktisk er ekstremt glad for.
Kiggede på Noctua NH-D15 men så skal jeg til at skifte bundkort + jeg er ikke sikker på den passer i mit kabinet...
Btw, her er et link til et billede af hvor meget køle pasta jeg har lagt, hvis nogle vil kigge: http://imgur.com/htorHVr
:)
Jeg synes her kan være meget!
Er super tilfreds med at der er plads til mit ASUS 980ti Strix :)
Det var der fx. ikke i et Corsair 240 Air, som jeg havde kigget på først...
Og så er det MEGA lækkert til kabel håndtering.
Vil en NH-U12S være bedre end en Corsair H80i?
I ilde er den bedre end en Corsair H100 og du skal helt op over 4 Ghz før en H80 er bedre og så er det med 1-2c max plus at den vil støje som en i helvede med så høj clock speed.
NH-U12S er bedre og støjer langt mindre så ja.
I ilde er den bedre end en Corsair H100 og du skal helt op over 4 Ghz før en H80 er bedre og så er det med 1-2c max plus at den vil støje som en i helvede med så høj clock speed.
NH-U12S er bedre og støjer langt mindre så ja.
Ok, så kigger jeg måske på den..
Spørgsmål: Vil de fans jeg har nu, de NB e-Loop blæsere du har anbefalet mig, så være bedre end dem der følger med den Noctua NH-U12S?
Edit: Og snakker vi egentlig om NH-U12S eller NH-U14S?
Ok, lyder godt..
Sagen er bare den, at hvis jeg skal have en NH-U14S, så kan den godt være i mit kabinet, men den kommer til at sidde horisontalt, altså suger luft fra GPU og så op ad, fordi min PCI-e port sidder for tæt på.
Og så er jeg i tvivl om, hvis jeg bestiller den, om jeg bare skal køre med den blæser der følger med, eller bestille en ekstra af den der følger med, eller bruge mine noiseblockers..
Nu er H80i ikke nogle super god køler da den da den for tynd og har et for lille område og køle med.
Du vil få lavere temps hvis du hoppede over til en god luft køler i stedet for de der åndsvage små AIO kølere.
De er meget god til meget små kabinetter eller hvis du slet ikke skal overclocke men de høre ikke til i en high gaming PC med overclocks på CPU.
Så er det 240/280mm AIO eller bare en god luft køler vi er over i.
Edit: 120/140mm AIO kølere er langt overrated.