Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2015 22:05:41
Svar/Indlæg:
129/16
Hej folkens
Denne post handler omkring evt opgradering af computeren eller bare nogle få dele, samt spørgsmål/hjælp omkring kontorstole.
Omkring kontorstol:
Jeg er på udkig efter en kontorstol som kan holde til mit korpus (læs, ikke den spinkle type 😳). Jeg kigger selvfølgelig på kontorstole som firmaer også bruger, da jeg trods alt sidder en hel del foran computeren.
Men ud over disse kontorstole, har jeg også hørt/læst en del om DXracer, AKracing og Arozzi, hvilket gør at jeg er lidt i tvivl pt. Jeg ville meget gerne prøve at sidde i disse 3 stole, men ved ikke om Proshop har den mulighed, med de 2 mærker de føre, har ikke spurgt dem endnu. Dxracer har jeg ikke kunne finde i en fysisk butik.
Så jeg ville høre om det var muligt, at der var nogen som havde disse stole, som ville give mig mulighed for at sidde i den en kort stund. Da jeg kommer fra Horsens, må det gerne være inden for vejle - silkeborg - Århus området.
Ang. opgradering/udskiftning af dele til computer:
Jeg er egenligt godt tilfreds med min computer, selvom den er 5-6 år gammel efterhånden, dog undtaget mit grafikkort, da det halter lidt bagefter når jeg spiller/tegner i inventor.
Jeg er lidt i tvivl om det kan betale sig at opgradere mit system, eller om jeg bare skal nøjes med GPU pt. Hvad er jeres anbefaling?
Mit max budget er nok omkring de 2000-2500 kr, for selve GPU.
Hvis det skal være en fornyelse af systemet, så har jeg ikke gjort mig de større overvejelser om hvad jeg vil smide i det, måske omkring de 5-6000 kr pt.
Al hjælp og råd er velkommen. 🙂