På On/Off knappen
Jeg har nedsat opløsning fra 1080p til 720p, hvilket eftersigende kan nedsætte 20% strømforbrug (tvivler på det er helt så meget)
. I øvrigt kører telefonen mere "flydende". Det er en Huawei Ascend P7, og jeg kan ikke se forskel.
#0 i min optic må det vel være arbejdsgivers job at sørge for at du har en arbejds mobil med strøm nok, holder den ikke nok strøm, så har i fået en helt forkert mobil til dig.
De fleste samsung mid/highend holder vel snildt en dag eller 2 uden opladning, såfremt du ikke spiller/ser video/surfer hele dagen eller høre musik konstant på den, og går ud fra at apple/LG/HTC har det ca på. samme måde.
SÅ enten er mobillens batt for brugt/slidt/gammelt, eller også bruger du din mobil forkert/for meget til unødige ting, eller også er mobil/batt fra starten helt forkert valgt.
BTW, fra din tidligere tråd.
``Jeg kan se at man snart kan få kastet One Plus One i nakken på diverse sider,
fordi 2´eren er kommet.´´
Hvor finder du at de smider one-plusone i nakken på folk, jeg kunne godt være intra hvis prisen var rigtig, men giver ikke 1500+ for en ny kinafon uden dansk garanti/retur ordninger osv.
Jeg har nedsat opløsning fra 1080p til 720p, hvilket eftersigende kan nedsætte 20% strømforbrug (tvivler på det er helt så meget)
. I øvrigt kører telefonen mere "flydende". Det er en Huawei Ascend P7, og jeg kan ikke se forskel.
Mon dog..
Tror det er en placebo, nok bare mere dpi du ændre :)
#5 hvis din telefon køre mere flydende i 720p kontra full HD, så er det fordi dens gpu/cpu combi har problemer i 1080p jo, og det er ikke et godt tegn for kinaweis valg af hardware i den så.
På On/Off knappen
Tak for et meningsfuldt indlæg. Jeg kan lige se min arbejdsgiver i hovedet, hvis jeg slukker mobilen for at spare strøm.. 😉
#0 nu skriver du ikke noget om hvilken mobil det drejer sig om, men mange nyere Android-smartphones har med de seneste opgraderinger af styresystemet også fået nye optioner mht strømbesparelse.
På en Samsung S5 eller Note 4 kan man feks vælge 'Strømbesparelse' og 'Ultra Strømbesparelse'. Ved at vælge sidstnævnte bliver en del af dit layout/brugerflade simplificeret og vist også sort/hvid.
At slå 4G fra er klart en god ting...eller endnu bedre at slå 3G fra også, hvis du ikke har brug for så meget databrug?
Tråden er fra Oktober 2015.
Tråden er fra Oktober 2015.
I know, Jmose har selv Linked til den i nyere opslag. Tror stadig han har den omtalte tlf