Jeg får bare lortet sendt direkte til pakke shops nu, eller mit arbejde, hvor de 100% sikkert også kommer forbi.
Jeg oplever dog tit med Bring, at de siger de har være tude med pakken, men hvor de ikke har, sker sådan ca. en gang om månede (og modtag fast en pakke per månede med Bring).. Så der er 100% garanti for første gang kommer de ikke.
Som udgangs punkt, så det nemmer at hente selv, ikke gå og vente, ikke tør på ud og skide, hvis nu de ringer på mens man skider.
Det kommer meget an på chaufføren. Vi har haft rigtig meget bøvl med en enkelt chauffør som kastede med pakkerne og var sur hver eneste gang han kom. Efter en del klager fra os, og andre gætter jeg på, så blev han fyret.
Har selv oplevet at postdanmark blot lagde en seddel i postkassen om at den var forsøgt afleveret på trods af at jeg var hjemme. Er sket flere gange og jeg testede dørklokken hver eneste gang, og den virkede fint.
Som regel bestiller jeg til firmaadressen eller til nærmeste pakkeshop.
saet overvaagning op. nar de saa siger jamen vi har varret her. saa speorger du bare hvor du kan sende din 8 timer overvaagnigns video til.
det skeet ret tit med mig for PostDK. jeg havde dog en ven der arbejder der og han fortalte mig at budene med vilje ikke tager pakken med paa turen hvis de ikke tror du er hjemme...