Hvis jeg skal afvikle alt i max settings og i højeste opløsning. Vil et enkelt 980 TI være nok, eller skal jeg ud i To kort og i det tilfælde rækker mit budget ikke til 12.000 kr for grafikkort, så ville i stedet overveje 2x AMD 390x som samlet vil løbe op i omkring 6-7000 Kr.
Skal siges at jeg har et stort kabinet med plads til både 3 og 4 GFX
Så der kunne jo være en langsigtet løsning i at vælge 390x og senere supplere med et ekstra, så jeg pludselig har 3-way CF
PT har jeg et 7950 som kan trække alt i 1080P med højeste settings inklusiv Project cars, som lige nu og i en lang fremtid, vil være et spil jeg bruger meget tid på.
Men jeg har et gammel system bygget op på 2600k processer på et z77 bundkort. Og skal derfor have samlet et helt nyt komplet system op omkring et x99 bundkort og en 5930K processor
Der findes desværre ikke nogen Ultrawide skærm med freesync. Men hjælper G-sync ikke kun med, at få spillet til at se mere flydende ud ved lavere FPS, tænker netop, at jeg skal ramme et system, som ikke skal komme i knæ og lande under de 75 FPS
Kort sagt, så synkroniser en G-Sync skærm FPS fra grafikkort med skærmens egen HZ (refresh rate). Derved undgår man screen tearing og evt. en mere flydende oplevelse.
Der må vel efterhånden kommer nogle freesync skærme i samme kategori senere. Kunne selvfølgelig også bare vælge 2x almindelig 980 kort, men stadig noget dyrere end 2 390x kort
Alle her inde fra og til ekvator ved at du anbefaler EVGA SuperNova G2 og du har skrevet noget om den
Du ved sansynligvis en masse mere om det end os andre meeen nu begynder der sg at gå troll i den.... 😕
Jeg ved ikke hvad dit problem er og jeg også ligeglad men du er ikke mod eller admin her på HWT så du har ikke en skid ret til og fortælle folk hvad de må og ikke skrive her på HWT.
Nu er du blevet anmeldt for at brud på HWT´s regler og så kan du få lov og snakke med mods om det.
Alle der har samme problem bliver anmeldt fra nu af.
Hvis Fearless Angel skriver en gang mere så tar jeg en snak med Teresa om det og så må det ende med et IP Ban i værste tilfælde.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af shilka d. 06-10-2015 16:00:58.
G-Sync skulle jo (som jeg har forstået det) give en meget mere flydende oplevelse når fps ikke kan holdes oppe på en fast refresh rate (60, 120, 144) - så det kan være at spil ser ganske flydende ud ved 40fps? Film ser jo heller ikke ud til at hakke helt sindsygt selv om de kun afspilles med 24fps.
Der må da være et par stykker her på sitet som har et Geforce kort og en GSync skærm som kan fortælle lidt om hvordan spil opleves selv om de varierer i fps?
Jeg har hverken lavet smarte målinger eller ligende. Jeg bedømmer kun ud af mit eget indtryk.
Jeg kan IKKE se forskel på om det er til eller ej.
ARMA er lidt en sær sag når det kommer til grafik ... Jeg kan heller ikke se forskel på når jeg ved HIGH rammer 60+ FPS eller de25-30 stykker jeg kan trække når alt er maxet ud...
Oplevelsen er vigtiger end gule tal i hjørnet!!
Skulle jeg skifte ville jeg forsøge at finde en 2540*1440 eller hvad de hedder i fornuftig opdaterings fat i IPS
Kan du virkelig ikke se at vi er MEGA trætte af at du Hi-Jacker alle tråde med dine PSU spørgsmål??????.
Ville du ikke blive pisse irriteret, hvis jeg posted i dine tråde om noget som ikke har en SKID med det spørgsmål at gøre, som du har stillet?????.
Hvis folk er i tvil om deres PSU kan trække deres Hardware eller ej, så skal de sgu nok spørger og SÅ kan du komme med dine infos om PSUèr. Men sgu ikke før.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af pansertjald d. 06-10-2015 21:14:16.
Jeg har også overvejet et non fury kort og så sætte vandkølingsblok på. Jeg har nemlig custom vandkøling, så kan ikke bruge det lukkede system som sidder på fury x kortene.
Men bliver det ikke lidt en flaskehals, at det kun har 4 Gb ram også selvom der er tale om HMB.
Eller skal man langt højere op i opløsning, i stil med Trinity setup, før det bliver et problem ?
#24 Tror ikke du bliver skuffet og de er billigere ind 980ti så... Og ifølge de tests man har set rundt omkring skulle de være bedere end nvidis i Dx12 😉
Så er det lige før, jeg bare køber et enkelt nu her og sætter i min aktuelle maskine og så senere opgradere bundkort processer og et enkelt kort mere, så føles investeringen heller ikke så voldsom, når man tager det i bider. Min gode gamle 2600K processor kan klare sig lidt endnu, men glæder mig til et X99 setup :)
Lyder som en god ide. Jeg bestilte lige igår 😀 I75820k, asus x99-A og 16gb Vengens 2800mhz (dem der lige har været til test) Det skal så kun køre med et GTX780 men også med et total overkill costum vand setup 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af oban666 d. 07-10-2015 10:28:50.
Jeg elsker overkill vandkøling og sådan har jeg det også nu og får jeg også i mit næste setup. Har allerede mit kæmpe kabinet stående klar, samt fittings og slanger og det hele. Mangler bare en rigtig god pumpe og ja måske med dualpumpe :)
Tillykke med det nye setup og jeg glæder mig til så så småt at få skrabet penge sammen til mit x99 system