Er der andre som spiller dette. Jeg synes det er mega fedt og det kan varmt anbefales, som i de gode gamle Unreal Turnament dage, bare med ny forbedret grafik og indtil videre gratis.
Der er smæk for skillingen, hvis man er blevet lidt træt af alle de avancerede FPS. her er der ikke noget med tanks og andet taktisk snilde. men bare alskens sjove våben og forskellige power ups.
Planen er vidst, at der hele tiden bliver bygget på grafisk, så der løbene bliver lagt store opdateringer ind, men synes stadig der er fedt, selvom det grafiske halter lidt.
Spiller det og det er vildt fedt. Spiller stadig det helt gamle fra 1999, og får da også tæsk i det. 😛 Men super måde at se hvor vågen du er, hvis du er en træt zombie. 😛
Hvem husker ikke Double Kill, Multi Kill, Ultra Kill of M-m-m-monster Kill? Jeg synes det slår Counter Strike med længder, hehe. :yes: Er også pænt træt af at det altid er Counter Strike, og ikke et FPS som Unreal Tournament. 😢
Halter vil jeg nu ikke sige. Synes det ser fedt ud og man er dælme kommet langt. 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gamer_Kate d. 14-10-2015 08:57:04.
Nu var det også kan lidt ???? Men man glemmer det hurtigt og bliver bare grebet af tempoet. Og ja hver er ikke bedre end lyden af Killing spree og Headshot. Jeg er totalt blevet grebet af det og fedt når man lige vinder en runde i deathmatch.