Jeg fik også spillet demo'en en del. Super fed gfx og lyd, virklig Star Wars feel. Jeg frygte så bare at det hurtigt bliver kedeligt, for hold da op efter 1 1/2 times multiplay har man ligesom været igennem det. Heller ikke fedt at opleve 2 at/st stå og base reape rebel spawn points.
Det skal EA nok få ødelagt godt og grundigt. Mon ikke man kan forvente en håndfuld DLC'er til en 10-15 euro/stk? Oveni kommer sikkert også micro transactions.
Gider ikke støtte EA mere.
#12 Det er da også fedt at betale fuld pris for spillet, og så skulle købe season pass oveni til samme pris.
Du starter med at betale fuld pris for et halvt spil, og så får du lov at betale fuld pris igen for den sidste halvdel.
Utroligt folk ikke føler sig taget groft i røven.
#20 Og at tage til en koncert koster let 700 kr., men derfor vil jeg ikke betale 100 kr. for en mp3. Yderst underlig logik du bruger.
Men lad os da lege lidt med din underlige logik. Hvad med folk der har et liv? Og arbejder fuldtid og ikke gamer hele dagen?
Hvad med gratis spil? Jeg har 558 timer i Planetside 2 - det er free-to-play.
EA tager røven på folk fordi der er alt for mange der er dumme nok til at betale for det. Det er synd at folk ikke kan se hvor pengegriske de er.