Nu tager Nvidia skeen i den anden hånd. Når deres kunder ikke VIL bruge det program (GeForce Experience) som følger med deres driver, så forsøger de nu at tvinge brugerne til at anvende det sammen med en registreret email-adresse. Hvorfor SKAL vi tvinges til det bloatware? Alle de ting det program kan (uploade dit spil direkte til youtube f.eks) har jeg ikke en skid at bruge til. Men ... er jeg ene om ikke at synes om den ide her på HWT?
No du er lang fra alene. Helt fra start af de første vers. af Geforce Experience fik min baby "blå skærm" frem. Efter et par eller 4 nye vers. troede jeg at det var blevet bedre. Men nej. Hver gang jeg tror den opdaterede vers. er bedre, så SMÅKAGE "blue screen" Så længe jeg installere GeForce driveren uden GE er der no problemo. Jeg kender mindst et tilfælde mere i omgangskreden
Den eneste måde Nvidia "lærer" og gøre det anderledes, er og ramme dem på pengepungen, og det sker jo ikke lige idag vel ?. De VIL vide alt om jer fordi der er penge i oplysninger, sådan er det.