Der står også at det er weekend rush - spar op til 64%. Så priserne er en fejl, selvfølgelig
Ekstern HDD og USB stick bestilt... 🤣
Har du nogen sinde hørt om at "handle i ond tro" ?
Hvad ondt er der i det?
Hvis det kommer så kommer det, gør det ikke så har jeg vel ikke mistet noget.
Hvad ondt er der i det?
Du ser en vare til 10% af den originale pris, faktisk 4 varer. Ikke nok med at du bestiller en, nej så bestiller du faktisk 10 af hver, nok med tanken om at sælge dem videre hvis du rent faktisk får tilsendt varen.
Hvis du ser en pris, som du godt kan regne ud er en fejl, og du alligevel bestiller varen, så handler du i ond tro. Og så er virksomheden i sin gode ret til at annullere ordren.
Hvad ondt er der i det?
Du ser en vare til 10% af den originale pris, faktisk 4 varer. Ikke nok med at du bestiller en, nej så bestiller du faktisk 10 af hver, nok med tanken om at sælge dem videre hvis du rent faktisk får tilsendt varen.
Hvis du ser en pris, som du godt kan regne ud er en fejl, og du alligevel bestiller varen, så handler du i ond tro. Og så er virksomheden i sin gode ret til at annullere ordren.
Tjah, det ville jo gælde om det så var en vare jeg bestilte, eller 100, så kan Dustin da altid annullerer ordren.
Men jeg har fået ordrebekræftelse og pengene er hævet.
#20 Jeg har modtaget mine varer allerede så den er god nok 🙂
#22 - Hvordan har du modtaget dine varer efter 2 timer?
Dustin øverste pressechef har lovet at komme med et svar i morgen, på hvad de vil gøre med igangværende ordre med "Kampagnepriser"
The Boss
Hvis det viser sig at være bevidst vildledning med det formål at trække folk i butikken, er det jo godt at man kan stemme med fødderne og lægge sine køb andetsteds fremover.
Indtil da vil jeg lade tvivlen komme Dustin til gode.
Jeg bestilte 8gb ddr3 til 39kr, der gik over 18 timer før de fjernede dem, eller de udgik.
De skriver i deres mail at de først trækker pengene når varen er afsendt, eftersom at de har trukket, så forventer jeg at få dem.
Jeg bestilte 8gb ddr3 til 39kr, der gik over 18 timer før de fjernede dem, eller de udgik.
De skriver i deres mail at de først trækker pengene når varen er afsendt, eftersom at de har trukket, så forventer jeg at få dem.
Mon ikke de bare er reserveret efter som de ikke afsender (arbejder) i weekenden 🙂
og så er der dette som bør lukke debatten 🙂
10. Andet
10.1 Forbehold for trykfejl mv.
10.1.1
Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.
https://www.dustinhome.dk/serv...
Holy shit... Fandens til tuderi over at I måske ikke får nogen varer , som I et eller andet sted burde ku sige jer selv var fejl prissat.... 😴 😴
Holy shit... Fandens til tuderi over at I måske ikke får nogen varer , som I et eller andet sted burde ku sige jer selv var fejl prissat.... 😴 😴
I det mindste er der ikke nogen som snakker om erstatning for svie og smerte, eller henviser til sit stakkels barn som nu ikke får nye RAM 🤡
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg har personligt valgt at tage kampen op!
Inde på forbrugerombudsmanden's hjemmeside står således: http://www.forbrugerombudsmand...
Har efter at have været i kontakt med forbrugerombudsmanden taget kontakt til emærket.dk som jeg blev rådet til, og har nu skrevet en længere email til dem med min sag, og håber andre vil gøre det samme.
Jeg blev anbefalet emærket.dk da dustin som sagt er emærket, og de derfor kan gøre visse sanktioner over for dem osv, og deres behandlingstid er kortere end forbrugerstyrrelsen.
til dem af jer der har bestilt, skriv en mail til post(snabelA)emaerket.dk og beskriv jeres forløb, gerne med et billede af jeres betalingsbekræftelse vedhæftet.
- God kamp folkens! 🙂 😕
Jeg går videre med det, de vildleder os jo..
Tænk på de renter de har fået, eftersom de har trukket pengene.. og ikke reseveret dem.
Tænk på de renter de har fået, eftersom de har trukket pengene.. og ikke reseveret dem.
amen det er jo til grin med alt det her tuderi :no:
Ja, de må have tjent hundredevis af øre!
Jeg tror der er kommet en del nye kunder til, som har købt nogle af de gode tilbud til "Vanvittige priser", som også har puttet lidt ekstra i kurven af andre varer.
De får nu en mail i dag med at "desværre, de super gode tilbud får du ikke, men alt det andet du har bestilt hos os, det får du selvfølgelig".
Hvor meget omtale mon Dustin har hevet hjem på det her?
"Årsagen til fejlen var en manuel fejl, som nu er rettet."
Det er mig en gåde hvordan man "kommer til" at sætte en forkert pris manuelt igen og igen og igen.
Der er noget der ikke helt stemmer. 😎
Det er mig en gåde hvordan man "kommer til" at sætte en forkert pris manuelt igen og igen og igen.
Jeg antager at du ikke har megen forstand på hvordan en webshop fungerer. Jeg vil tro, at alle de berørte varer har lagt i samme kategori, hvor hele kategorien så er blevet tilmeldt en kampagne ,der har sat prisen ned med 92%. Der skal altså kun én fejl til at forårsage dette. Jeg kan dog ikke huske om alle produkterne var sat med med præcis 92%? Men alle moderne webshops kører mere eller mindre automatisk, så en lille fejl kan få indflydelse flere steder.
I øvrigt vil jeg lige tilføje angående den debat om at de "latterligt høje rabatter man burde kunne have set var en fejl" at andre firmaer tidligere har kørt med tilbud hvor der kunne spares så høje % antal.. f.eks. købte jeg på denne tid sidste år, for 3xx kr hos av-cables.dk, samlet normal pris? 24xx.. der var utrolig mange kabler der normalt kostede 150 kr, til kun 9kr.. det altså 94% rabat, så den holder sgu ikke helt! 🙂
#169 Og hvorfor er det du tror at det er bevidst at de har lavet de fejl?
Og du mener simpelthen at #0 er en hemlig Dustin-agent? 🤡
#168: Jep - også min. Der gik 7-8 timer fra jeg fik besked om at de ville annullere ordren, til den rent faktisk optrådte som annulleret i min ordrehistorik.
#170: Det pudsige er forholdet mellem antallet af folk der brokker sig over dem brokker sig over Dustin, og så antallet af dem der brokker sig over Dustin. Hold nu op hvor er der mange der har tid til at gå op i hvad andre går op i...
Synes dem der er til grin, er dem som ikke kan se det er et medie stunt af en art. Men okay Dustin kom på landkortet og sagen sluttede med dem som vinder ergo sidder de i bevidstheden som et firma der måske ikke var så slemt endda..og til lige med fik folk der ikke viste Dustin fandtes i kornet.
Normalt er jeg ikke den der tror på konspiration teoriet 🙂
Gad godt se hvad Dustin soldaterne ville have sagt hvis vi fik vores varer 😛 Men gjorde vi desværre ikke.
Til alle jer der forsvarer Dustin ...
IMO er det ikke selve pris-fejlen der er det væsentligste punkt her (alle kan lave fejl), men den måde Dustin har reageret på EFTER de blev opmærksomme på fejlen! Den har Dustin altså ikke klaret ret godt 😎
Jeg bestilte en USB stik og et trådløst tastatur og intet andet, så jeg er ikke "gået glip" af det helt store, men jeg synes bestemt ikke om den metode med bagefter at FORTSÆTTE med de forkerte priser, efter de var klar over noget var galt. Jeg vil godt nok have svært ved at tro på Dustin efter dette "Weekend Rush". Held og lykke fremover 🙂
De var da rimelig hurtig til at ændre det, at varene varen var udsolgte så man ikke kunne bestille dem (nok en del nemmere at ændre en vare til udsolgt,udgået en gang end at skulle sende en mail til alle som har bestilt varen, om at varen er udsolgt og ikke kan skaffes mere)