Også fantastisk med hende som havde købt 8 harddiske, som skulle bruges til julegaver. Som om HAHA 🤣 😀 Helt klart tale om, at hun ville sælge dem videre.
Det ville i hvert fald være første gang, jeg havde hørt om en kvinde på 52, som fandt på at give hele familien en harddisk i julegave 😛
Er jeg den eneste som så noget med at de havde op til 64 % i deres "weekend rush"?
Jeg bestilte selv et par beoplay s3 til 1399,- MSRP 2999,- og de er på vej med posten nu så jeg er sgu godt tilfreds med deres tilbud her i weekenden 🙂
Synes det er fint at deres Trustpilot lider lige nu.
Det er ikke første gang det her sker, og jeg er tror sq mere at det er noget de gør med vilje end jeg tror på at det gang på gang er en menneskelig fejl.
De har systemer som alle os andre, og vi laver sjovt nok ALDRIG sådan en fejl.
Synes det lugter mere om reklame for deres side end noget som helst andet.
Det er blot mine tanke omkring det. At ligge på under 5.0 på trustpilot er skisme ikke godt for en forretning dog 😳 😲 🤣
Synes det er fint at deres Trustpilot lider lige nu.
Det er ikke første gang det her sker, og jeg er tror sq mere at det er noget de gør med vilje end jeg tror på at det gang på gang er en menneskelig fejl.
De har systemer som alle os andre, og vi laver sjovt nok ALDRIG sådan en fejl.
Synes det lugter mere om reklame for deres side end noget som helst andet.
Det er blot mine tanke omkring det. At ligge på under 5.0 på trustpilot er skisme ikke godt for en forretning dog 😳 😲 🤣
Tja 9 ud af 10 vidste jo udmærket godt, at de handlede i ond tro og så har man sgu ikke ret til, at svine en virksomhed til fordi man ikke kan få en SSD til 90% under vejledende pris.
Det kan da sagtens være en menneskelig eller en systemfejl! Fordi det har sket et par gange, så er det med vilje? Aargh come on!
sjovt nok ser det ud som at alle de dårlige anmeldelser er blevet slettet
https://dk.trustpilot.com/revi...