er der ikke et free to use program der gør det samme ?Prøv cforsspeed.
Har brugt det i mange år og der kan man sætte kb/sec samt et loft på hvor meget data du kan modtage.
Har selv brugt 4g fra telia, og sad i samme situation og det blev aldrig rigtigt godt når vi var flere der brugte nettet samtidigt.
Prøv evt at bruge en router der understøtter mimo (2 antenner på wan siden)
ja det kunne måske være en løsning. har den i mende:)Huawei B593S-22 er måske en bedre løsning.
Prøv evt at tvinge modemet over i 3g mode, det virkede bedre for mig (mere stabil ping)
Tro mig det ville jeg også meget gerne, men har desværre ikke andre muligheder her hvor vi bor, lanlinen er så ringe, så det ikke er en mulighed og vi har desværre ikke fiber eller yoursee her i nærheden .(Ved ikke om der er nogle free to use programmer.
men du har et vindue på 30 dage så kan du se om det afhælper dit problem, men mine personlige oplevelser med det modem du har er at det ikke vil virke.
Jeg (imod min vilje) skiftede over til yousee fordi min online gaming oplevelse var ringe, når vi alle delte data på samme forbindelse.
Er ikke helt med hvad du mener, en USB pin, med seperat internet på ?En seperat spille dongle? Måske lidt voldsomt forbruger mentalitet, men nu er det jo til gaming..