Jeg ville lige høre her i vores kreative forum om der er nogen der har forslag til hvor jeg kan montere en playstation under et bord.
Jeg har et stort skrivebord hvor jeg meget gerne ville have min playstation til at sidde fast under men jeg synes ikke jeg kan finde nogle fornuftige løsninger. Der er nogle små krav til det
Beslag eller ligende skal kunne skrues op i undersiden af bordpladen da jeg ikke har mulighed for at vægmontere og de skal helst ikke fylde alt for meget.
Skal den kunne ses når den sider fast det, tænker på hvor pæn en løsning det skal være.
Ellers kunne et forslag være at spænde den op med noget patentbånd, tænker 2 striber hen over den, evt med en tynd gummiliste i mellem, for at undgå skade og evt larm fra ps4 rystelser.
Det var en god ide takker havde slet ikke tænkt på noget i den stil, selvom jeg helst havde fundet en eller anden form for beslag er det her et rigtig godt bud.
#0 Jeg ville montere den med nylon stropper, som du måske kender det fra spansæt. En skrue med en skive på er nok til at holde stroppen.
#6 Ikke blive sur mulle, det var i venlig stemning, og ikke ment til at køres helt ud. Nu ville jeg ikke vade for meget i det, men så lad os da. Din sætning er grammatisk ukorrekt. Du nævner materialer som MDF, krydsfiner eller andet massivt træ. Så her henviser du til at de først nævnte også er massive. Derfor skrev jeg som jeg gjorde.
Jeg giver en øl, grundet mit venlige drilleri faldt til jorden. 😳