Connecting to www.3DMark.com failed. Are you connected to Internet?

Benchmark/ OC d.  23. oktober. 2015, skrevet af The Heatkiller
Vist: 2207 gange.

The
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2015 22:00:17
Svar/Indlæg:
1406/100
Hej alle

Jeg ville lige høre om der er andre som heller ikke kan få 3dmark til at virke?

for 14 dage siden hade jeg ingen problemer vild underlig.
jeg får denne fejlkode

Connecting to www.3DMark.com failed. Are you connected to network?
System.Net.WebException: Den underliggende forbindelse blev lukket: Der opstod en uventet fejl ved modtagelse.. ---> System.IO.IOException: Der kunne ikke læses data fra transportforbindelsen: En eksisterende forbindelse blev tvangsafbrudt af en ekstern vært. ---> System.Net.Sockets.SocketException: En eksisterende forbindelse blev tvangsafbrudt af en ekstern vært
ved System.Net.Sockets.Socket.Receive(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size, SocketFlags socketFlags)
ved System.Net.Sockets.NetworkStream.Read(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size)
--- Slut på staksporing af indre undtagelser ---
ved System.Net.Sockets.NetworkStream.Read(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size)
ved System.Net.Connection.SyncRead(HttpWebRequest request, Boolean userRetrievedStream, Boolean probeRead)
--- Slut på staksporing af indre undtagelser ---
ved System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
ved Futuremark.DMark.UiCore.Code.ResultManager.AttemptLoadingBenchmarkRunJsonByGuid(OnlineInstructions onlineInstructions)
----------------------------------------------------------

Og ja min computer er tilslutte kan det ha noget at gøre med det er beta driver jeg køre på min 280X kort ?
spies_sparks
 
Superbruger
Tilføjet:
24-10-2015 11:35:45
Svar/Indlæg:
849/30
1. Får du samme fejl når du benytter andre web browsere?

2. Har du et antivirus program, prøv lige at slår det fra og tjek om det hjælper. ( husk at lukke og åbne browseren når du har slået AV fra )

3. Hvis du nu åbner en elevated CMD session og pinge til 3dmark.com, hvad får du af svar?

4. Har du lign. problemmer med andre sider?

5. Har du add-ons i dine browsere, som kunne muligvis lave et eller andet, noget a la AVG safe browsing eller Ask ?


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2015 15:34:58
Svar/Indlæg:
1406/100
Hmm jeg prøver lige at slette firefox jeg har haft en del problemer med firefox efter jeg er gået over til win 10