Når jeg googler denne kendte fejl får jeg afvide at det er pga grafik korte er ocet for meget....
Det må jo så være en fejl mellem ARMA3 og Nvidia driveren da Project Cars, BF3/4, SWTOR og GTA5 samt andre ikke fremprovokere denne fejl.
Her er de settings mit kort starter op på:
Da min maskine er bygget til at spille ARMA3 på er dette et KÆMPE problem for mig.
Da fejlen kun kommer i ARMA3 og da jeg ud fra fejl meldingen tolker det som at jeg burde ned justere mit OC vil jeg prøve at smide en standart bios på.
Til at flashe kortet har jeg fundet følgende guide:
1. Get nvflash from the first post. http://bit.ly/1LYAntY 2. Get the BIOS (.rom). Save to the same dir. 3. cmd window: Start, Run, cmd, right-click, Run as Administrator, go to the nvflash folder. Shows cards in system with ID nvflash --list 4. Device Manager: Start, run, device manager in Display adapters. right click/Disable all cards 5. cmd window: To flash: nvflash -6 GM200.rom Where GM200 is whatever BIOS you're using. Index option to specify which card to flash, ie. nvflash -6 --index=0 GM200.rom You will have to confirm 'y' a few times.
6. Device Manager: in Display adapters. right click/Enable all cards
Som #12 er inde på så brug MSI afterburner. Under indstillinger sætter du unlock voltage control til enabled. Derefter sætter du Power Limit til det maksimale (nej dit kort kan IKKE futte af). Når det crasher i Arma 3 kan det skyldes at dit kort ikke får volt nok.