Lav download hastighed med router (4g)

Diverse d.  29. oktober. 2015, skrevet af gasolin
Vist: 1898 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2015 20:32:32
Svar/Indlæg:
5506/640
Min mobil har kun 0.84 mbit i hastigheden når jeg tester med speedtest appen via min TL-MR3420 router og telmore 4g, ved ikke hvad der begrænser hastigheden på min note 3 og om den er lige så lav trådløst via min pc, har jeg ikke testet (har en usb antenne)

Køre med det samme net over det hele men aner ikke hvorfor jeg for denne meget lave hastighed på mobilen, normalt er hastigehden som den skal være når jeg ikke tester via min router med 4g 150mbps usb modem

Ikke fordi jeg bruger det trådløse via min router da jeg som nævnet har har det samme net til min mobil så vel som computer, bare mærkeligt,irriterende at den er såå lav når jeg tester på mobilen via min router
ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2015 23:35:03
Svar/Indlæg:
3799/43
Jeg forstår ikke helt hvad du mener.
Du skriver at hastigheden er lav over 4G på din router, men hvad plejer hastigheden så at være?
Har du undersøgt om du har opbrugt de Gb data, som du har til rådighed hos din udbyder?
Har du undersøgt om der udføres reperation på den sendemast, du opretter forbindelse til?

"Network signal info" i play butik, kan fortælle dig hvilken antennemast du har forbindelse til.

Edit. Kan se at der ikke skulle være nogle aktuelle fejl i det postnr der står i din profil.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ICE-Cool d. 29-10-2015 23:40:51.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2015 00:40:53
Svar/Indlæg:
5506/640
fri data

Det kun via min router og mobil den er langsom

pc og router (kabel)
http://www.speedtest.net/my-re...

min mobíl via router (trådløst)
http://www.speedtest.net/my-re...

Upload hastigheden er lige meget da jeg slet ikke bruger høj upload hastighed lige så meget som høj downloadhastighed

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af gasolin d. 30-10-2015 00:42:27.

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2015 01:09:39
Svar/Indlæg:
3799/43
Hvis at du har en androide mobil, så kan du hente "wifi analyzer".
Så kan du se om der er en nabo der benytter sig af den samme kanal, som du benytter dig af på dit wifi.

Det kan være at en af dine naboer har fået noget nyt udstyr, eller at de har ændret på deres opsætning på deres router. Så de forstyrre dit wifi, det kan også ske hvis at deres router auto selecter kanalerne.

Hvis at du har ændret på routerens placering eller lavet ændringer på boligen eller monteret nye elektriske installationer så kan det også påvirke dit wifi.