Kan det så ikke bedre betale sig bare at købe den fra topdata? :P De bruger jo også selv Seasonic\XFX psuer. Og så er der 1200 forskel hvis jeg valgte at opgraderer psu hos mmvision. :/
Jeg havde klart snuppet den fra Topdata, mig bekendt slår de som real alle de andre komplette pc makers på prisen. Jeg kender dog ikke noget til service og RMA/Garanti osv på de forskellige firma´er, eventuelt tjeck trustpilot og vælg udfra deres score der.
men 13500 virker ikke så galt fra topdata med et 980TI og 6700K cpu, jeg ville dog personligt også kigge på hvilket mobo der bliver brugt i systemet.
Syntes begge er fremtidssikret - så meget det nu er muligt. Men som sagt, til 1080P syntes jeg 980Ti er overkill, så hellere tage den store SSD fra MM-Vision.
Den med et GTX 980 er jo hurtig nok til at kunne køre alle, dine spil i 1920x1080 med eyecandy. du vil nok ikke komme op på 144fps men det vil stadigvæk køre flydende. Hvis at du vælger den med et GTX 980ti så kommer du til at kunne køre de fleste spil omkring eller over 144fps.
#9, Spørg om der ikke er én i nærområdet som kan hjælpe med at samle den for dig? Jeg spurgte her i forummet og der var ikke mindre end tre der tilbød hjælp. Prøv at sætte nogle dele sammen og se om ikke du kommer frem til enten en bedre maskine, eller billigere hvis du går efter samme hardware som der er brugt i de to maskiner som du linker til. Brug endelig forum hvis du er i tvivl om de valgte dele passer sammen, og spørg til sidst om der er noget der bør være anderledes når du har alle delene.
Nu har jeg selv et ASUS GeForce STRIX GTX 780 6GB, og det fede er at hvis du bare er på nettet, så kører fanens ikke, ved ikke om det er blevet standart, men smart, meget lydløse.