Hej - det er ikke nødvendigvis alle programmer fra W7 der kommer helskindede over på W10.
Jeg havde en hel del programmer på mit skrivebord, og mistede 2 stk. efter opgraderingen. Desværre kan jeg ikke huske begge, men ikke nogle, der ikke vil kunne genindstalleres. GPuz var èt af dem (ingen betalingsprogrammer)
Hvis du har små "skrivebordsspil" vil de heller ikke komme med, men dem kan du som regel efterfølgende hente gratis fra Windows store :)
Hvis du har forskellige antimalwareprogrammer på W7, vil du også kunne risikere, at Windows defender bliver slået fra, uden mulighed for selv at kunne slå det til igen, medmindre du fjerner det program, der står for unoderne.
Følgende irriterende ting kom jeg også ud for:
Pcèn går i BSOD med denne besked: Driver IRQL not less or equal (Netio.sys). Og efterfølgende måtte jeg så lave hård genstart. Det skete så et par gange mere, og jeg begyndte at slette en del programmer (ikke betalings do.- ) rensede efterfølgende database, og nu har den så opført sig pænt i 3 dage :)
Nå men jeg havde så også rigtig mange programmer, så at det hele skulle blive en rosenrød forestilling havde jeg ikke forventet i forvejen.
4 andre pcère har også fået W10 uden problemer - Hurraaa :)
Og som tidligere skrevet har du en måneds fortrydelsesret, hvorefter din gamle W7 i W old bliver automatisk slettet.