Tak alle sammen:D Godt i kan lide det.
Det er fysisk umuligt at få dem til at se bedre ud. Som de andre også har nævnt, så krydser kablerne. Faktisk er jeg selv mega stolt over hvordan bagsiden ser ud :D
EK D5 Xres 140. Mener ikke de laver den længere, da de er gået over til en ny serie.
Det kunne man sagtens. Men så kunne man lige så godt bare lade det hele hænge i en stor fuglerede bagpå, og så bare lade være med at tage billeder af bagsiden af kabinettet.
Hvis du lægger mærke til det, så er der mange "moddere" som aldrig viser deres mods fra en bestemt vinkel, eller side, da det hele bare er kastet ind, og skjult et sted med strips og tape.
Det svarer lidt til at smide alt vasketøjet og beskidte tallerkener ind bagerst i skabene når du får en date på besøg.
Af flere forskellige grunde. Du spørger fordi "varm luft stiger opad" hvilken også er sandt. Dog kan dette ignoreres i systemer hvor der bare er lidt luft gennemstrømning, så som i en pc.
Jeg har 3 blæsere som blæser luft ind i kabinettet, de tre i toppen. Så har jeg to blæsere i bunden der trækker luft ud, og så er der strømforsyningen som også trækker luft ud. Tilsammen giver dette et positivt lufttryk inde i kabinettet, så alt den luft der kommer ind, kommer ind via de tre blæsere i toppen. Uden på de tre har jeg så et støvfilter for at minimere støvopbyggelse.
Derudover bedømte jeg det som værende bedst at få frisk luft ind gennem den største radiator :)