#10 pænt nederen når man kunne få 15GB.
Heldigvis har jeg stadig 130GB, men de 100GB ryger sikkert snart fordi jeg ikke længere er Telenorkunde, der fik jeg 100GB som bonus da jeg var kunde hos dem.
der er ikke noget er uendeligt eller ubegrænset på denne planet. Helt fra start været skeptisk overfor dette begreb.
Carlsberg har flyttet meget af deres produktion fra København. Firmaet i København ikke har så meget med oprindelige ølbryggeri gøre...
Jeg bruger faktisk 550gb, jeg har ekstreme mange billeder i RAW, samt et have af video klips (fra videokamera). Synes det er lidt ringe de laver det til fri og så der er nogle der bruger så meget og ødelægger det for andre. Jeg købt faktisk netop 365 pga. diskepladsen. 1TB er nok for mig men havde været rart ikke at skulle tænk på hvor meget jeg havde liggende, sådan nogle video klip fylder meget hurtigt.
#25 true, men MS tager jo netop denne her beslutning baggrund af det forbrug visse folk har haft.
der er ikke noget er uendeligt eller ubegrænset på denne planet. Helt fra start været skeptisk overfor dette begreb.
Carlsberg har flyttet meget af deres produktion fra København. Firmaet i København ikke har så meget med oprindelige ølbryggeri gøre...