Ja du kan holde w nede med f.eks. ssd, cpu turbo core off og ram ned i v.
Hvis den kan give 150w + tab fra sig så går nok lige.
Streacom har også lavet en 240w
http://www.streacom.com/produc...
nogengange kan man finde denne hfx 200w på dba til en god pris
http://www.hfx.at/index.php?op...
og ellers er der jo mange andre fanless/semi fanless atx psu'er derude.
Så hvorfor lige den der 150w fra streacom hvis man må spørge?
#9 ja det lyder godt, idle w er nice og max w som ses er meget = med det de tal vi var inde på.
Ja der kan være nogle områder omkring clock på cpu hvor w, speedstep kan svinge en del og derfor godt at kunne indstille med en watt-måler på sytem.
#8 du kommer til at kunne høre blæserne i det kabinet. Jeg har haft det, men en i3 2100 (65w tdp) og en scythe low profile køler, samt 2 x 6mm (eller var det 4mm?) fans i ind/outtake.
Den blev varm nok til at cpu køleren kørte op i et ulideligt højt niveau, bare man så en film - det er muligt det er bedre på haswell end de forgående cpu'er, men det kabinet var alt andet end nemt at køle 😢
Omvendt har jeg kørt med en i5 3570k i et hd-plex h3 kabinet (passivt kølet), selvfølgelig droslet ned - og det var en fornøjelse at have en fuldstændig lydløs computer - det kan anbefales, nu du alligevel er ude i en mini fanless psu.
#8 du kommer til at kunne høre blæserne i det kabinet. Jeg har haft det, men en i3 2100 (65w tdp) og en scythe low profile køler, samt 2 x 6mm (eller var det 4mm?) fans i ind/outtake.
Den blev varm nok til at cpu køleren kørte op i et ulideligt højt niveau, bare man så en film - det er muligt det er bedre på haswell end de forgående cpu'er, men det kabinet var alt andet end nemt at køle 😢
Omvendt har jeg kørt med en i5 3570k i et hd-plex h3 kabinet (passivt kølet), selvfølgelig droslet ned - og det var en fornøjelse at have en fuldstændig lydløs computer - det kan anbefales, nu du alligevel er ude i en mini fanless psu.
#13 Ja, har jeg prøvet med en standard atx psu. Det lyder som en defekt psu - har du en anden du kan prøve med?