#7 skrev:
Og mange dårlige konverteringer fra konsol til PC!
Præcis. Et spil bliver i dag kodet til en konsol (eller flere konsoller) for derefter at få tilføjet PC-delen, hvilket som bekendt langtfra giver en optimal PC-kode.
I "gamle dage" hvor spil blev lavet direkte til PC, var der væsentligt bedre udnyttelse af den hardware vi dengang havde til rådighed. Jeg vil vove den påstand (men den bliver nok aldrig bevist sand eller falsk!), at et spil ville "tabe" mindre ved at blive kodet til PC, for derefter at pille det mest krævende ud til en konsol-version. På den måde ville der også blive flere glade PC-spillere 🙂
Men når et (tilsyneladende) rigtig godt gyser-spil som "Until Dawn" er et PS4-only spil, så er det jo ret tydeligt, hvor lidt vi PC-spillere betyder 😢
http://www.gamespot.com/review...
#10 Nej hold nu. Det spil var et af de første (next-gen) spil der kom og var rushed på markedet i nyere tid. Fyldt med fejl i de første mange måneder det var ude. Min tiltro til EA og Ubisoft er helt væk efter se sidste par års rushed ufærdige releases samt idiotiske adfærd fra de store publishers.
Imo er der 2 grunde til alle kodning problemerne.