Mutter skal ha ny bærbar og leder i den forbindelse efter en passende maskine
Hun bruger den ikke til andet end alm. casual browsing, netbank og lidt skriveri også at se dvd film på når den er med på ferie.
Det betyder jo så i den forbindelse at kravene til den ikke er vildt høje spec mæssigt, men derimod ligger mere vægt på det ydre.
Jeg tænker derfor følgende: * - God skærm! Gerne IPS panel og faktisk hellere en 1366x768 opløsning end FullHD (tingene bliver for små og windows scaler stadig ikke ordentligt). * - Godt tastatur. Nummeriske taster et et MUST. Evt. med backlight men ikke et krav * - DVD drev * - God byggekvalitet
Har en 256GB SSD til at ligge, så den kan have en hvilken som helst crap hdd installeret, den bliver alligevel skiftet ud :)
Pris leje ~8.000 kr
Mit eget bud er denne http://www.laptops.dk/product_... .. Og ja den har ikke IPS panel og den har SSD.. Det eneste grund til at jeg lige har valgt den er pga. Lenovos anerkendte tastatur, som jeg selv kan sige god for 🙂 Men netop fordi den ikke lige har en IPS skærm kunne jeg godt tænke mig at høre om i har nogle bedre bud..