Lol, når den ikke engang kan hamle op med en gammel lenovo fra 08 så er den virkelig dårlig. Selvfølgelig er der noget galt. Jeg ville tage nogle rigtig gode billeder og så sende dem direkte til lenovo. Er ret sikker på de ikke vil "have det siddende på sig"
Hmm.. opløsning V/S skærmstørrelse er da forhåbentligt sat således sammen, at man ikke får striber eller andet unormalt fra en ny pc :) Jeg var også gået tilbage med den :yes:
#17 - ja umiddelbart kunne det være en god tanke, men tror desværre, at disse sager efterhånden er så almindelige, at det kræver mere alvorlige ting, før de laver overskrifter på det :)
Men måske er det ligesom, når vi politianmelder småsvindlere, at det er mængden af anmeldelser, der aktiverer en prioriteret politimæssig indsats :)
#17 - ja umiddelbart kunne det være en god tanke, men tror desværre, at disse sager efterhånden er så almindelige, at det kræver mere alvorlige ting, før de laver overskrifter på det :)
Men måske er det ligesom, når vi politianmelder småsvindlere, at det er mængden af anmeldelser, der aktiverer en prioriteret politimæssig indsats :)
Tag kontakt til forhandleren den er købt hos og bed om en melding fra dem om hvor længe der forventes før den er retur, og samtidig en alternativ løsning såfremt den ikke er tilbage indenfor rimelig tid, hvilket man kan argumentere for er overskredet allerede.
Men gør et krav gældende, fx. at den skal være retur indenfor 7-14 hverdage ellers ønskes købet ophævet. Og gør det for guds skyld pr. mail så der er noge skriftlig dokumentation for henvendelsen :)
Sælger(forhandler) må tage kampen med værkstedet for ejeren og få det løst tilfredsstillende :)
Foan har total elendigt service paa deres laptops.
xkonens har haft datters babar til rep 7 gange og der tager nemt 4 uger hvergang. har sagt til hende hun skall tage den med forbruger tingentangels. men hun har ikke haft nosser nok til at goere det.
#19 - ser nu ikke lige en tydelig sammenhæng mellem vore indlæg, men du har da fuldstændig ret i, at man altid skal sørge for mest mulig brugbar dokumentation, da enhver klageinstans som det første vil spørge/kræve dette for at kunne oprette en sag :yes: At begynde at spille en fodboldkamp uden bold giver jo heller ikke den store mening - men måske lidt sjov på banen? hehe...
#20 - 7 gange til rep. ?? - så må du da ha` et krav gældende om udskiftning til en anden pc?..
Men dèt er der sikkert andre der er mere inde i, da jeg (endnu) ikke selv har været ude i den triste situation :)
Er det forøvrigt konen eller dig, der har "nosserne vedhæftet" i familien? hehe....
Du er jo en forstandig mand - så du må da bare tage over!.. Sådan gør en RIGTIG mand - og konen gir`så muligvis lidt andet end gløg og klejner her op til jul 😛 😀
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af korsk d. 11-12-2015 14:54:33.
Det er faktisk så lang tid at den har tabt i værdi/mulighed for at kunne gå ud og få mere for samme penge nu. Hvad med at se om det ikke er muligt at lave det til en retur sag og få pengene igen?
Problem stilling 1. Den er købt på Finansiering. Så han betaler imens den er på værksted. Ikke sat mig 100% ind i det for har aldrig leaset eller købt på Finansiering.
Har lovet ham at hjælpe så godt som mulig. Men som vi ved er de ikke til at rokke.