Hjemmeside om byg-selv pc´er

Diverse d.  14. november. 2015, skrevet af NetKongen
Vist: 1124 gange.

NetKongen

Ny Bruger
Tilføjet:
14-11-2015 16:54:11
Svar/Indlæg:
4/3
Hej Alle,

Det her er måske lift uden for kategori og jeg prøver derfor med "diverse" kategorien.

Jeg går lidt og drømmer om at lave en hjemmeside, hvor man skal kunne oprette sig med en bruger og vise billede, poste specs og gode tips omkring byg-selv pc´er. Andre skal kunne rate ens pc´er og komme med kommentarer.

Jeg ved ikke en dyt om kode og hjemmesider, så har i et forslag til, hvor jeg kan starte? Findes der nogle systemer som kan nogenlunde det jeg efterspørger, hvor jeg ikke skal hen og kode for meget?

På forhånd tak!

Mvh.
Verdenshersker

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
14-11-2015 17:07:20
Svar/Indlæg:
3636/386
Pcpartpicker.com har den del også under Build, men de har så også en hel del mere.

Men ellers er det noget, der er på fora over alt på nettet... Her, Tomshardware osv.

Brander9400

Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2015 17:11:49
Svar/Indlæg:
2231/97

Stiver112

Bruger
Tilføjet:
14-11-2015 17:31:20
Svar/Indlæg:
4/0
Som de andre også er inde på, så tror jeg desværre ikke ideen er så unik.

Men hvis du tror på det og stadig gerne vil lave siden, så kan jeg anbefale dig at tage et kig på WordPres. Det er et system som ikke kræver at du kan kode for at lave en hjemmeside, men kan desværre ikke svare dig på, om det kan præcist det du leder efter.

Et godt sted at komme i gang med WordPress er denne danske side, hvor du finder en del video-tutorials om WordPress: http://www.nemprogrammering.dk...

Mvh.

NetKongen

Ny Bruger
Tilføjet:
14-11-2015 17:34:07
Svar/Indlæg:
4/3
Hejsa igen,

Tak for alle de hurtige svar!

Kan godt se idden ikke er unik, og det vidste jeg nok også godt inderst inde. Det var nok lige så meget bare det at lave en side 😉

@stiver - tak for ideen med wordpres - det vil jeg tage et kig på.