Hey, beklager mit sene svar, har haft lidt meget arbejde på det sidste..
Men ingen af de ting jeg nævner, er et "must have", for det er i bund og grund smag og behag. Nogen elsker en buldrende hovedtelefon, og vil være med på mode - Derfor Beats - osv osv..
Kigger du på diverse tests af den O2, i hvert fald forstærker delen, så yder den lige så godt som mange noget dyre forstærkere. Hvilket gør det til en super starter forstærker, og hvis man gerne vil begive sig ud i selv at lave den (Lodde osv), så er muligheden der også, hvilket KLART kan anbefaldes..
Når vi så kommer til selve hovedtelefonen, så er det meget individuelt, hvad man lander på af hovedtelefon.. Nogen elsker lydsignaturen fra Sennheiser, andre gør ikke.
Jeg har aldrig ejet et sæt ordentlige Sennheiser (HD 598 og op), men har kun kort hørt et sæt HD 650, som lød utroligt godt! Mit valg er nu stadig Beyerdynamic, da jeg synes det er en sjov hovedtelefon, som bare holder til alt!
Nu kommer det sjove.. For jeg har længe brugt mine DT770 og DT990, som minder meget om hinanden, bare i lukket og åbent design. Jeg valgte så at købe et sæt T70, som er noget dyrere end de andre, og der var utrolig stor forskel, hvor jeg stadig ikke ved, om det er en hovedtelefon for mig.. Men gå ud at prøv dig frem, lån hos en ven, en bekendt, eller prøv at hop ind på Hoved-fi.dk.. Der findes nogle rigtig behjælpelige mennesker! De kan bare alt med hovedtelefoner.
Hilsen
Gerner