Min Logitech Cordless rumblepad 2 virker ikke mere med min pc efter jeg har opdateret dem med den nyeste store opdatering af windows 10 64 bit
Modtagere endheden blinker i omkring 10-15 sek og der sker intet, der oprettes ikke forbindelse til modtageren og selv om jeg prøver at installere softwaren er den ifølge enhedhåndteringen ikke installeret
Det er den her jeg har
Ved ikke om jeg kan få den til at virke, men når den virker har jeg absolut ingen problemer med at den er trådløs, den er præcis og har en lækker følelse når jeg bruger den, man kan mærke det er kvalitet når man bruger knapperne og pga den vægt den har.
Er der nogen anden i vil anbefale som ikke er så dyrt eller skal jeg bare have en ny logitech F710 når jeg har råd til det? (min rumblepad 2 er ca 7-8 år gammel men føler ikke den er slidt)
Vil gerne have en der er trådløs
Det bedste ville selvfølgelig være hvis jeg kunne få den til at virker men har prøvet forskellige usb porte, genstartet min pc samt afinstallering af softwaren med rensning af registreringsdatabasen med ccleaner
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af gasolin d. 21-11-2015 00:31:23.