Radeon Settings ?New Install UI ?Liquid VR ?Asynchronous Shaders ?Shader Cache ?Optimized Flip Queue Size ?FreesyncT Enhancements ?Custom Resolution Support ?Frame Pacing Enhancements ?Frame Rate Target Control Enhancements ?Updated Video Feature support for 'Carrizo' products ?Power Optimization ?Directional Scaling ?Dynamic Contrast Update ?DisplayPort to HDMI 2.0 support
Specielt falder jeg over denne:
DisplayPort to HDMI 2.0 support: Provides full support for DisplayPort to HDMI® 2.0 connections via certified dongles.
Nogen der har hørt om det?? Det er jo KÆMPE stort hvis det endelig kan lade sig gøre! Det er en af hovedårsagerne til jeg vil skifte mit 290x at jeg mangler HDMI 2.0 hvis jeg vil sætte et 4k TV til og udnytte opløsningen.
Jeg har aldrig set en sådan adapter, men det kan åbenbart lade sig gøre nu?
Og så er der et hav af andre nye tiltag i driverne. Jeg er selv ved at installere nu - testing...
Bare ærgerligt at performance fixes til følgende spil ikke er nået med: Star Wars: Battlefront Fallout 4 Assassin's Creed Syndicate Call of Duty : Black Ops III
Der er man nødt til at holde sig til seneste beta driver, 15.11.1.
Fallout 4 og Assassin's creed har da ikke ydelsesproblemer?
Begge spil smed ultra i alt på automatisk, og for mig kører det med 70+ FPS i 4K, hvis der var ydelsesproblemer havde jeg nok opdaget det, specielt med CF.
Jeg tør dog ikke opdaterer, jeg kører stadig med driver af ældre dato (15.4 BETA). Hver eneste gang jeg opdaterer får jeg KÆMPE windows mus, men kun i tekstfelter og andre irriterende steder, så jeg holder mig bare hvor jeg er, da det er sket ved de sidste 3 opdateringer der er kommet.
Jeg har installeret den og den virker nu som mange gange før ganske stabil på mit system med Win 10 .... Unægtelig et helt andet interface. Det trængte nu også til en kraftig opdatering. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Renissen2 d. 25-11-2015 17:12:48.