Cool takker. Ved du så om man kan "låse" sin FPS?
Cool takker. Ved du så om man kan "låse" sin FPS?
så tilføjer du følgende i din user.cfg
gametime.maxvariablefps XXX
XXX = den ønskede frame
hmm gider su ikke smide et sti til hvor du har lagt din? der må jo ligge en form for standart cfg et sted?
Har en lidt travl weekend, MEN hvis du kan vente med at starte Tusindårsfalken op til på mandag, så er jeg klar.
Skal dog lige finde mit lyssværd frem fra gemmerne..... 😛
hmm gider su ikke smide et sti til hvor du har lagt din? der må jo ligge en form for standart cfg et sted?
Nej der ligger IKKE en user.cfg -den skal du selv lave (notepad)
Jeg ved ikke om jeg skal hoppe på det. Nyder BF4 og BF3 serien, og er stor star wars fan, men ved ikke om jeg vil blive skuffet. 😕
Jeg kunne rigtig godt lide det forrige battlefront, det havde nogle fantastiske store slag, og mange forskellige måder at spille det på. Det var ikke mit ynglings spil, men det skal have credit for at have noget værdi.
Til gengæld syntes jeg at det nye SWBF er vanvittigt skuffende, og jeg havde ingen forventninger til det, købte det spontant. Lyden og grafikken er der ikke noget at komme efter, stemningen er også helt sublim. Men hvor er det dog den tyndeste kop te, når det kommer til gameplay, gunplay og maps!
Jeg syntes ikke der er mere end 10 timers underholdning i det, og det er også at stramme den, jeg er færdig med det efter 6 timer, og vil ikke smide flere penge efter DLC. Det føltes så generisk og "konsol" agtigt, der er ingen finesse eller kant. Det virker til at være sat til meget mainstream, ukompliceret og hult.
Spiller p.t. R6S beta indtil det udkommer d.1 dec. Det spil har så meget mere indhold og varig underholdning, til samme pris!