Vil høre om steam gemmer alle spil. Altså der hvor man er nået til. Kan se der er noget med cloud. Har også set den gemmer fremskridt i witcher 3 efter jeg slettede og installere spillet. Men den gemmer ikke præstationer de bliver nulstilet. Skal snart skifte os harddisk og vil lige høre hvordan og hvor meget steam gemmer. Noget gode råd? Eller skal man gemme sine save filer på old school maner?
Kunne man også men er mere til fresh install. Så skal disken clones fra start af for at være go, da en cloning af en pc der har kørt længe måske har for meget skidt på sig. Og i så fald skal man alligevel installere det sidste man ikke fik med...
Det jeg har gjort da jeg skulle lave en clean install af windows 10, og ville ha mine steam game saves med. ( især skyrim)
var jeg gik ind i dokumenter, og ind i mappen mine spil, og flyttede dem over til min dropbox 🙂
bagefter installeret spillet igen og slettede de nye save filer i mine spil. Og flyttede mine gemte saves fra min dropbox ind i den og startede spillet op. De virkede allesammen fint.
#4 Okay kan man vist se under spillende kan jeg se må lige tjekke om der står cloud ved alle spil jeg skal have gemt. #5 Tror også det bliver løsningen. Bare træls den ikke gemmer de achievement men det kunne være de blev gemt når man gemmer save game og ikke bruger cloud funktionen for den gemmer ikke achievement.
Dine steam achievement ligger ikke lokalt, men hos steam, så de bliver gemt. Så, hvis du kan se dine achivement i steam, så bliver de gemt, hvis du kun kan se dem inde i spillet bliver de sikkert ikke gemt.