Jeg har så den modsatte oplevelse med cdon! Købte et GIGABYTE Sniper G1 Z97 mobo hos dem, og det virkede fint i ca 1 måned, hvorefter det ikke ville starte mere (kunne ikke komme igennem POST, hverken på standardBIOS eller på den BIOS til nødsituationer). Efter meget test og forsøg blev bundkortet sendt til RMA hos CDON. Det tog dem 7 UGER at komme med et svar efter jeg havde sendt det afsted med behørigt RMA-nummer osv.
Jeg havde skrevet til dem flere gange via email, jeg spurgte om hjælp herinde, og hverken jeg eller andre kunne finde et tlf.nummer, så jeg kunne ringe til dem og den vej evt. få et svar. Efter de 7 UGER var gået modtog jeg en email om, at bundkortet ikke havde vist nogen fatale fejl, men at de havde "repareret" BIOS-chippen (hvordan gør man det?), og at de ville sende det til mig snarest muligt. "Snarest muligt" var så det samme som 3 UGER til, så ialt tog det 10 UGER at få mit bundkort til RMA og tilbage igen. Det virker dog stadig ikke!
Jeg havde selvfølgelig købt et andet imellemtiden (dog et andet sted!!), og resten af min PC kører uden problemer. Gigabyte bundkortet har jeg endnu, men det virker ikke. Har prøvet med min egen 4790K og en i5 4690K (en bekendt skulle bygge ny PC, og jeg lånte CPU'en til test), det kan ikke POSTE med nogen af CPU'erne.
Jeg handler aldrig med CDON igen, måske undtagen toiletpapir, det er sjældent man sender det til RMA, naå man har brugt det 😉