MasterCase Pro 5 side panel rasler.

Diverse d.  04. december. 2015, skrevet af hemanse
Vist: 935 gange.

hemanse

Nørd
Tilføjet:
04-12-2015 23:24:11
Svar/Indlæg:
36/6
Tænkte der måske var andre herinde der købte samme kabinet her til Black Friday, det ankom og jeg hentede det i går, pakkede det så ud i dag og ligger mærke til at bagside panelet "klapre" når man trykker let på det, selv om det er gjort fast med skruerne.

Vil sådan set bare lige være sikker på om det er mit der bare har en fejl og det skal tilbage, eller om det sådan set bare er sådan på alle, virker ikke helt optimalt, mest når jeg får installeret hardware og siden står og rasler når blæsere o.s.v kommer i sving.

Her er et lille klip der måske bedre viser hvad jeg mener, ikke så god kvalitet da det er mørkt, men skulle da være til at se og høre: https://www.youtube.com/watch?...

Andre med samme kabinet der er ude for det samme?

Kan fixes ved at smide lidt padding mellem siden og rammen, dog stadig lige sølle, men sådan går det altid når jeg køber Coolermaster ting :)
Renissen2

Senior Skribent
Tilføjet:
04-12-2015 23:41:41
Svar/Indlæg:
2045/273

Ja det må være en fejl for det oplevede jeg ikke da jeg testede kabinettet. 🙂 Så det må være en bytter.

hemanse

Nørd
Tilføjet:
04-12-2015 23:47:36
Svar/Indlæg:
36/6
#1 Ser desværre lidt sådan ud, prøvede dog at smide en lille ting mellem siden og selve rammen på kabinettet, det fjerner problemet. Så er det jo så bare om det er i orden, sender jeg det tilbage bliver det nok pengene tilbage, ser ikke ud til Komplett ligger inde med flere af dem før om et godt stykke tid :/

Kan også være problemet forsvinder når jeg smider hardware i og der kommer kabler bagi der giver lidt støtte. Fik dog kabinettet til de 799 kr for Pro versionen her til Black Friday, findes nok ikke til den pris lige foreløbigt :)

Renissen2

Senior Skribent
Tilføjet:
04-12-2015 23:52:03
Svar/Indlæg:
2045/273

Ahhhh ja så kan det jo godt være du må fixe det for det var da godt nok en god pris du fik det til, men komplett plejer at være gode til at finde en brugbar løsning ved problemer. Men ok hvis de ikke lige har flere så er det vel desværre nok det. 🙂 Ellers et superlækkert kabinet.

Vichy

Superbruger
Tilføjet:
04-12-2015 23:52:03
Svar/Indlæg:
419/47
Fuck det er et lækkert kabinet #1!

Renissen2

Senior Skribent
Tilføjet:
04-12-2015 23:54:12
Svar/Indlæg:
2045/273

Præcis og derfor ekstra surt at #0 skal trækkes med sådan et problem. 🙂

hemanse

Nørd
Tilføjet:
05-12-2015 00:01:45
Svar/Indlæg:
36/6
#3 ja, det er dog ikke en kæmpe fejl selvfølgelig, dog lidt kedeligt hvis siden rasler med systemet tændt, rasler dog ikke hvis jeg løfter det op og rusker det lidt rundt, så er det om jeg tør tage chancen og flytte alt min hardware over fra mit nuværende kabinet.

Måske nok det nemmeste lige at skrive til Komplett på mandag og høre dem ad. Mener de betaler fragt for returvare? Hvis det så bliver tilbage betaling må jeg bare købe det kabinet jeg først faldt for Phanteks Enthoo Pro.

#4 Ja det virker som et godt og solidt bygget kabinet og faldt med det samme for det interne layout. Til 799 kr i stedet for den normale pris på 1150 kunne jeg ikke rigtigt lade vær.